Hop til indhold
DJX

DJX & Mia - Haderuppigerne

Recommended Posts

simone4.jpg

Fandt hende her: http://haderuppigerne.dk/page20.html

 

Har ikke set hende før og ringede spontant for at høre om der var tid med det vuns. Og det var der!
Stedet er fint med god diskret parkering bag huset. Dog skal man omkring huset lige op af en meget trafikkeret vej for at komme til indgangen.

 

Hun er en meget smuk dansk pige med lidt asiatiske aner (tror jeg). Hun er super fit og der er nærmest ikke et gram fedt på hendes flotte gyldne krop. Annoncen skriver C skål, mine hænder vurderede dem til B. Vi starter ud med at snakke lidt og hun er smaddersød, dog lidt nervøs da hun er ret ny i faget.

Ved ikke om det var nervøsitet eller manglende erfaring der fik hende til at virke lidt uengageret i legene.

(mmmmmmhmmmmmm mhmmmmmmm  censureret mmmmmmmmmmhmmmm mmmmmhmmmm)

Superfrækt at tage så smuk en kvinde i doggy imens man via spejlene kan nyde seancen fra flere vinkler.

Sluttede festen af med at tage hende hårdt i missionær, indtil jeg afleverede en kaskade udover bryster og mave.

 

Plusser: Smuk, sød, fantastisk fit kvinde, billederne passer

Minusser: Erfaring, engagement

Pengene og turen værd: JA

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Dog skal man omkring huset lige op af en meget trafikkeret vej for at komme til indgangen.

 

Til tider er vejen trafikeret, men ligger ofte øde hen og der er opsat et plankeværk, så mens man står og venter på der åbnes, kan man ikke ses fra vejen. Og når man kommer ud igen - kan man lige høre om der er biler på vejen og evt. afvente lidt, inden man går ned til sin bil igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

god anmeldelse! ledte netop efter en anmeldelse af denne smukke pige.

Enig med jernsvinet om at det er godt med det hegn, hvis bare alle steder var så diskrete, til dato det mest diskrete sted jeg har besøgt, jaja bevaer mig vel, det er også det eneste, indtil videre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...