Silver 11 Skrevet onsdag klokken 15:09 Hvor tager men hen i Viborg pt. Gerne hård massage, sød pige med mulighed for mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 76 Skrevet torsdag klokken 16:42 Man besøger Ann. Mega god massage men kun hånd til hjælp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 261 Skrevet i går klokken 10:27 Ann er lækker og gir en go hånd og hun smider altid tøjet og man må røre ved bryster og røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 76 Skrevet i går klokken 11:31 (edited) maxmuld skrev, 1 time siden: Ann er lækker og gir en go hånd og hun smider altid tøjet og man må røre ved bryster og røv Hey hun smed ikke tøjet ved mig. Det må jeg få hende til næste gang. Men røre bryster og røv måtte jeg også Redigeret i går klokken 11:33 af Swappie Fejl i opslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silver 11 Skrevet i går klokken 14:08 Er det Ann er det på skatteborger ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 23 Skrevet for 9 timer siden Silver skrev, for 15 timer siden: Er det Ann er det på skatteborger ? Skottenborg ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg