nytilthaimassage 0 Skrevet onsdag klokken 11:30 Hej alle Jeg er ny indenfor thaimassage og planlægger at prøve det i Fredericia. Da jeg aldrig har prøvet det før, ville jeg gerne høre om jeres erfaringer og få lidt vejledning. Er det normalt at klæde sig helt af til en thaimassage, eller beholder man underbukserne på? Og er det noget, massøren spørger om, hvis man ønsker ekstra behandlinger? Jeg har fundet denne klinik: https://thailisten.dk/listing/nings-massage/, men der står ikke noget om seksuelle ydelser. Betyder det, at der ikke tilbydes sex eller heller ikke håndjob? Tak for hjælpen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 103 Skrevet onsdag klokken 11:42 Hej nytilthaimassage I dette univers tales der om grønne steder, det er thai steder som udelukkende tilbyder massage. Ifølge det som fremgår af det link du henviser til, så står det at de ikke tilbyder seksuelle ydelser. Beskrivelse af klinikken Her er plads til en klient i timen. For alle massagebehandlinger gælder følgende: Dejlig thai fodbad med thai urter og duft, samt en lille forfriskning Ved behandlinger udenfor normal åbningstider, ring venligst og så finder vi en tid hurtigst muligt. Der udbydes ingen seksuelle handlinger Jeg vil forvente ingen seksuelle ydelser på dette sted. Spørg ved ankomst om du skal tage alt tøjet af. Vær venlig og respektfuld, det forventer de og vil også være det overfor dig. Nogle gange kan man med venlighed og empati få mere end man forventer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet onsdag klokken 12:19 denventende skrev, for 34 minutter siden: Jeg vil forvente ingen seksuelle ydelser på dette sted. Netop: ingen billeder af nedringede eller letpåklædte damer - men den der klokke? - hvad gør den midt i det hele? - og man kan aftale tider uden for normal åbningstid? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 103 Skrevet onsdag klokken 12:30 vil lige supplere med følgende, som står på hendes hjemmeside dansk gift tilbyder massage fra hjemme adressen. https://www.ningsmassage.com/ Synes det tegner til et sted uden ekstra ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg