Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Jeg har længe haft et øje på denne
Mimi Thai Massage i Roskilde
Tiltalende annonce, men kan intet finde om hende her, og synes heller ikke jeg kan se nogen thai massage forretninger overfor Ro's Torv når jeg passerer?
Det er muligvis mig der både er teknisk imbicil og blind, men er der nogen, der kan give hende nogle ord med på vejen tak :-) Jeg er særlig interesseret i at vide lidt om evt. ekstra, alder og hun er sød og venlig :-)
Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammertonen skrev, for 53 minutter siden:

Hej Jeg har længe haft et øje på denne
Mimi Thai Massage i Roskilde
Tiltalende annonce, men kan intet finde om hende her, og synes heller ikke jeg kan se nogen thai massage forretninger overfor Ro's Torv når jeg passerer?
Det er muligvis mig der både er teknisk imbicil og blind, men er der nogen, der kan give hende nogle ord med på vejen tak :-) Jeg er særlig interesseret i at vide lidt om evt. ekstra, alder og hun er sød og venlig :-)
Tak

Mimi er supersød, venlig og leverer en god service. Der er ikke så mange nye anmeldelser efter hun flyttede fra Hvidovre til Roskilde, men der burde være et par stykker hvis du søger på annonce ID. Hun skriver ikke om ekstra mere i sin annonce, så kontakt hende om dine ønsker, hun taler dansk. Stedet er meget diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende et par gange da hun var i Hvidovre og hvad jeg kan huske var hun er udemærket knald men billederne er de samme da hun var i Hvidovre før corona 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ledelsen skrev, for 1 time siden:

Jeg besøgte hende et par gange da hun var i Hvidovre og hvad jeg kan huske var hun er udemærket knald men billederne er de samme da hun var i Hvidovre før corona 

Det er så ikke korrekt, billederne er fra Roskilde, de ligner blot samme som før ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 23 timer siden:

Det er så ikke korrekt, billederne er fra Roskilde, de ligner blot samme som før ;)

Ahh okay - den havde jeg ikke lige set :)

Redigeret af Ledelsen
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...