Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Jeg har længe haft et øje på denne
Mimi Thai Massage i Roskilde
Tiltalende annonce, men kan intet finde om hende her, og synes heller ikke jeg kan se nogen thai massage forretninger overfor Ro's Torv når jeg passerer?
Det er muligvis mig der både er teknisk imbicil og blind, men er der nogen, der kan give hende nogle ord med på vejen tak :-) Jeg er særlig interesseret i at vide lidt om evt. ekstra, alder og hun er sød og venlig :-)
Tak

Skrevet
Kammertonen skrev, for 53 minutter siden:

Hej Jeg har længe haft et øje på denne
Mimi Thai Massage i Roskilde
Tiltalende annonce, men kan intet finde om hende her, og synes heller ikke jeg kan se nogen thai massage forretninger overfor Ro's Torv når jeg passerer?
Det er muligvis mig der både er teknisk imbicil og blind, men er der nogen, der kan give hende nogle ord med på vejen tak :-) Jeg er særlig interesseret i at vide lidt om evt. ekstra, alder og hun er sød og venlig :-)
Tak

Mimi er supersød, venlig og leverer en god service. Der er ikke så mange nye anmeldelser efter hun flyttede fra Hvidovre til Roskilde, men der burde være et par stykker hvis du søger på annonce ID. Hun skriver ikke om ekstra mere i sin annonce, så kontakt hende om dine ønsker, hun taler dansk. Stedet er meget diskret.

Skrevet

Jeg besøgte hende et par gange da hun var i Hvidovre og hvad jeg kan huske var hun er udemærket knald men billederne er de samme da hun var i Hvidovre før corona 

Skrevet

Ud fra hendes billeder som åbenbart er nogen år gamle ser hun mig lidt forsagt og stille ud ;)…. Nogen som kan fortælle om hvordan hun er på 2 mands hånd ???

Skrevet
Ledelsen skrev, for 1 time siden:

Jeg besøgte hende et par gange da hun var i Hvidovre og hvad jeg kan huske var hun er udemærket knald men billederne er de samme da hun var i Hvidovre før corona 

Det er så ikke korrekt, billederne er fra Roskilde, de ligner blot samme som før ;)

Skrevet
Lars40 skrev, for 23 timer siden:

Det er så ikke korrekt, billederne er fra Roskilde, de ligner blot samme som før ;)

Ahh okay - den havde jeg ikke lige set :)

Redigeret af Ledelsen
Stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.