Gbguest 35 Skrevet 31. Juli Tidspunktet er trukket til lidt senere.Skriv eller ring, hvis du har mulighed osv Del dette indlæg Link til indlæg
Sukker32 15 Skrevet 1. August Tak for i går, Lea. Du er fantastisk! 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 50 Skrevet 1. August Jeg siger også tak for sidst skønne og søde Lea 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 1. August Det er måske bare mig der er noget galt med. Men hvad har vi andre på denne side ud af disse kommentarer/taksigelser? Hvorfor skriver I ikke bare en sms til hende og siger tak? 2 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 86 Skrevet 1. August Pj73 skrev, for 1 time siden: Det er måske bare mig der er noget galt med. Men hvad har vi andre på denne side ud af disse kommentarer/taksigelser? Hvorfor skriver I ikke bare en sms til hende og siger tak? Ja, det jo god reklame for skønne Lea se nu positiv på det, eller spring læsningen over, på med ja hatten, det weekend. /Thomson 3 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 1. August Thomson skrev, for 8 timer siden: Ja, det jo god reklame for skønne Lea se nu positiv på det, eller spring læsningen over, på med ja hatten, det weekend. /Thomson Ja hvis det så i det mindste var en beretning/anmeldelse af det GB eller et solomøde med hende, så giver det da mening i dette forum. Ellers er det jo bare pinligt i mine øjne! 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 903 Skrevet 2. August Pj73 skrev, for 11 timer siden: Ja hvis det så i det mindste var en beretning/anmeldelse af det GB eller et solomøde med hende, så giver det da mening i dette forum. Ellers er det jo bare pinligt i mine øjne! En anmeldelse havde været at foretrække, men at to brugere verificerer hende/arrangement har værdi for mig. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 2. August (edited) Nej de sender personlige beskeder offentligt på Eroguide. Det har intet værdi for os andre og det plejer at blive påtalt kraftigt af vagthunden her på sitet. Det undrer mig meget at han ikke har været på banen endnu. Det er han nemlig i andre tråde med samme ordlyd! Desuden aner du jo faktisk heller ikke om det er ægte eller fabrikerede beskeder. Redigeret 2. August af Pj73 1 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 50 Skrevet 3. August Hr Lille Niels skrev, den 2.8.2025 at 12:24: En anmeldelse havde været at foretrække, men at to brugere verificerer hende/arrangement har værdi for mig. Er faktisk årsagen til at jeg skriver. Skriver tak for endnu et vellykket arrangement. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 50 Skrevet 3. August Pj73 skrev, for 17 timer siden: Nej de sender personlige beskeder offentligt på Eroguide. Det har intet værdi for os andre og det plejer at blive påtalt kraftigt af vagthunden her på sitet. Det undrer mig meget at han ikke har været på banen endnu. Det er han nemlig i andre tråde med samme ordlyd! Desuden aner du jo faktisk heller ikke om det er ægte eller fabrikerede beskeder. Du må gerne have din mening, men der er intet fabrikerede over hvad jeg skriver. ☺️ 1 Del dette indlæg Link til indlæg