Hop til indhold
Gbguest

Frække unge danske Lea på 24 inviterer til GANGBANG.Det sker torsdag 31-7 kl 17,30 I Vestjylland.Eneaftaler torsdag aften

Recommended Posts

Tidspunktet er trukket til lidt senere.Skriv eller ring, hvis du har mulighed osv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for i går, Lea. Du er fantastisk!

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er måske bare mig der er noget galt med. Men hvad har vi andre på denne side ud af disse kommentarer/taksigelser? 
Hvorfor skriver I ikke bare en sms til hende og siger tak? 

• Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pj73 skrev, for 1 time siden:

Det er måske bare mig der er noget galt med. Men hvad har vi andre på denne side ud af disse kommentarer/taksigelser? 
Hvorfor skriver I ikke bare en sms til hende og siger tak? 

Ja, det jo god reklame for skønne Lea

se nu positiv på det, eller spring læsningen over, på med ja hatten, det weekend.

/Thomson 

• Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomson skrev, for 8 timer siden:

Ja, det jo god reklame for skønne Lea

se nu positiv på det, eller spring læsningen over, på med ja hatten, det weekend.

/Thomson 

Ja hvis det så i det mindste var en beretning/anmeldelse af det GB eller et solomøde med hende, så giver det da mening i dette forum. Ellers er det jo bare pinligt i mine øjne!

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pj73 skrev, for 11 timer siden:

Ja hvis det så i det mindste var en beretning/anmeldelse af det GB eller et solomøde med hende, så giver det da mening i dette forum. Ellers er det jo bare pinligt i mine øjne!

En anmeldelse havde været at foretrække, men at to brugere verificerer hende/arrangement har værdi for mig.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej de sender personlige beskeder offentligt på Eroguide. Det har intet værdi for os andre og det plejer at blive påtalt kraftigt af vagthunden her på sitet. Det undrer mig meget at han ikke har været på banen endnu. Det er han nemlig i andre tråde med samme ordlyd! Desuden aner du jo faktisk heller ikke om det er ægte eller fabrikerede beskeder.

Redigeret af Pj73
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, den 2.8.2025 at 12:24:

En anmeldelse havde været at foretrække, men at to brugere verificerer hende/arrangement har værdi for mig.

Er faktisk årsagen til at jeg skriver. Skriver tak for endnu et vellykket arrangement. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pj73 skrev, for 17 timer siden:

Nej de sender personlige beskeder offentligt på Eroguide. Det har intet værdi for os andre og det plejer at blive påtalt kraftigt af vagthunden her på sitet. Det undrer mig meget at han ikke har været på banen endnu. Det er han nemlig i andre tråde med samme ordlyd! Desuden aner du jo faktisk heller ikke om det er ægte eller fabrikerede beskeder.

Du må gerne have din mening, men der er intet fabrikerede over hvad jeg skriver. ☺️

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...