Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis det er Alicja du mener, så er hun anmeldt herinde. Billederne er ægte, hun er en smuk lille pige med et rigtigt dejligt smil. Men uanset hvad pigerne på det sted annoncerer med så er det vidst ikke lykkes for nogen at få dem til at gi superfransk, så mange føler sig snydt.

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dårlig stil at angive nøjagtig adresse. Den kan man jo få ved at kontakte hende!

nu er det jo et kendt bordel i vejle så hvad kan der ske ved det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

nu er det jo et kendt bordel i vejle så hvad kan der ske ved det

 

....ikke helt kendt endnu, adressen har kun været aktiv i ca 14 dage :)

 

måske der er nogle der har været på besøg, og ville grifle et par ord om stedet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

....ikke helt kendt endnu, adressen har kun været aktiv i ca 14 dage :)

 

måske der er nogle der har været på besøg, og ville grifle et par ord om stedet ;)

hvis jeg husker rigtig har der været bordel der i flere år, men jeg kan da tage fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i hvert fald pigerne fra stedet i Havnegade, der er flyttet til Vedelsgade. Om det er 14 dage eller et par måned siden? husker jeg ikke.

 

Vejlestargirls holder også til i Vedelsgade, og har været der i mange år!

 

Der er nok at gøre i Vejle, hvis trangen kommer oven en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

hvis jeg husker rigtig har der været bordel der i flere år, men jeg kan da tage fejl

 

....mon ikke det er vejlestargirls der holder til i nr 38 du tænker på ???? ;)

 

som kongen skriver er det pigerne i Havnegade der er flyttet for nylig... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

....mon ikke det er vejlestargirls der holder til i nr 38 du tænker på ???? ;)

 

som kongen skriver er det pigerne i Havnegade der er flyttet for nylig... :)

jo du har ret, jeg beklager at jeg tog fejl :oops:  :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi inden lukketid. Sikke en skuffelse. Halv time med hende den mørk håret. 800kr. Pigen var meget flot, men ingen indlevelse. vendte ryggen til under blow og forsøgt at gøre mig færdig med skifte vis hånd og mund. Jeg fik fornærmelsen af at jeg hurtig skulle gøres færdig. Øv en kedelig om gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du havde læst tråden som T.Hansen47 linkede til kunne du have sparet de 800 kr. Nøjagtig min oplevelse med hende, du får lige linket igen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Var lige forbi inden lukketid. Sikke en skuffelse. Halv time med hende den mørk håret. 800kr. Pigen var meget flot, men ingen indlevelse. vendte ryggen til under blow og forsøgt at gøre mig færdig med skifte vis hånd og mund. Jeg fik fornærmelsen af at jeg hurtig skulle gøres færdig. Øv en kedelig om gang.

øv øv her, men hvordan er stedet som sådan...her tænkes på forholdene

omkring indgang/diskret - mulighed for bad/toiletforhold - hyggerum/stemning ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...