Hop til indhold

Recommended Posts

Hej @Swingernudisten du har lagt dit opslag forkert det er en efterlysning og ikke en anmeldelse har anmodet om at den flyttes. 

Derudover er @Frdk god nok har besøgt hende til et Gangbang arrangement hun er fræk og har en dejlig sex lyst og det var samme nummer jeg kontaktede hende på ved tilmelding til Gang Banget. Det er ikke unormalt for diskretionens skyld at en ven, mand, kæreste eller vens Mobilnummer eller mobilepay nummer bruges til betaling og kontakt i nogen tilfælde. 

Men hun er reel nok og du kan sagtens lave en aftale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 38 minutter siden:

Er der nogen der kan indkredse stedet lidt nærmere end hovedstadsområdet ?

Inden for S togs nettet nærmere vil jeg ikke gå det er god stil at du lader hende selv komme det nærmere hvis i laver en aftale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 20 timer siden:

Inden for S togs nettet nærmere vil jeg ikke gå det er god stil at du lader hende selv komme det nærmere hvis i laver en aftale. 

Vil hellere vide om det tilgængeligt i bil og er det til at parkere ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 23 minutter siden:

Vil hellere vide om det tilgængeligt i bil og er det til at parkere ?

Det vil jeg bestemt mene at det er (Uden selv at være bilist eller ekspert) man kan parkere ved nærmeste station og indkøbscenter og derfra er der en ret kort gåtur. 

Du kan ikke parkere lige udenfor døren hvis det er det du ønsker men det gavner heller ikke på diskretionen hvis du går op i den del ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...