Swingernudisten 5 Skrevet mandag klokken 21:37 https://annoncelight.dk/showad/426359 er der nogen som har prøvet hende her. Mobilnummeret tilhører en mand, så er lidt skeptisk. Hun ser ellers rigtig indbydende ud. håber at høre fra jer på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3377 Skrevet mandag klokken 23:28 Hej @Swingernudisten du har lagt dit opslag forkert det er en efterlysning og ikke en anmeldelse har anmodet om at den flyttes. Derudover er @Frdk god nok har besøgt hende til et Gangbang arrangement hun er fræk og har en dejlig sex lyst og det var samme nummer jeg kontaktede hende på ved tilmelding til Gang Banget. Det er ikke unormalt for diskretionens skyld at en ven, mand, kæreste eller vens Mobilnummer eller mobilepay nummer bruges til betaling og kontakt i nogen tilfælde. Men hun er reel nok og du kan sagtens lave en aftale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 349 Skrevet tirsdag klokken 07:26 Swingernudisten skrev, for 9 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/426359 er der nogen som har prøvet hende her. Mobilnummeret tilhører en mand, så er lidt skeptisk. Hun ser ellers rigtig indbydende ud. håber at høre fra jer på forhånd tak Ja - Frdk er skøn og dejlig. stor anbefaling herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 663 Skrevet tirsdag klokken 09:01 Er der mon et sted med flere fotos ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FookMiFookYu 288 Skrevet tirsdag klokken 09:49 Blue man skrev, for 47 minutter siden: Er der mon et sted med flere fotos ? Der lidt mere at kigge på i denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/201460-gangbang-247-1230-1400/ 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swingernudisten 5 Skrevet tirsdag klokken 23:56 Beklager igen angående placeringen af indlæg. Den rammer bare ikke rigtig. Håber jeg for styr på det i fremtiden. Tak for jeres fantastiske tilbagemeldinger, jeg vil nu gøre hende besøget værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 663 Skrevet onsdag klokken 07:39 Er der nogen der kan indkredse stedet lidt nærmere end hovedstadsområdet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3377 Skrevet onsdag klokken 08:19 Blue man skrev, for 38 minutter siden: Er der nogen der kan indkredse stedet lidt nærmere end hovedstadsområdet ? Inden for S togs nettet nærmere vil jeg ikke gå det er god stil at du lader hende selv komme det nærmere hvis i laver en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 663 Skrevet torsdag klokken 04:46 Dillermand Junior skrev, for 20 timer siden: Inden for S togs nettet nærmere vil jeg ikke gå det er god stil at du lader hende selv komme det nærmere hvis i laver en aftale. Vil hellere vide om det tilgængeligt i bil og er det til at parkere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3377 Skrevet torsdag klokken 05:09 (edited) ja det er det Redigeret torsdag klokken 05:11 af Dillermand Junior Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3377 Skrevet torsdag klokken 05:14 Blue man skrev, for 23 minutter siden: Vil hellere vide om det tilgængeligt i bil og er det til at parkere ? Det vil jeg bestemt mene at det er (Uden selv at være bilist eller ekspert) man kan parkere ved nærmeste station og indkøbscenter og derfra er der en ret kort gåtur. Du kan ikke parkere lige udenfor døren hvis det er det du ønsker men det gavner heller ikke på diskretionen hvis du går op i den del 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg