Hop til indhold
Gæst

Århusgade

Recommended Posts

Hvorfra har du oplysningen, at det er i Århusgade? Jeg synes nemlig ikke, at det fremgår af annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh...... - det står i anden linje i annoncen! :wink:

 

Undskyld, det første, man bliver blind på, er øjnene :oops: :oops: :oops: .

Jeg har forvekslet Århusgade med Vordingborggade, hvor der ligger en mere eller mindre ilde anmeldt thaiklinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

en skam at det ikke er århusgade i århus det kunne da ellers kunne være sjovt med dem begge 2 315463.jpg

Redigeret af knallert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hortlak

Har været sammen med begge piger med 3 dages mellemrum. Begge piger er rigtig søde og dejlige når man møder dem. Men efter pengene har skifter hænder, så er de lidt mindre søde. De vil bare have det hele overstået og sende en videre. Jeg måtte bare prøve begge da de er så unge, små, har en dejlig krop og er kønne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været sammen med begge piger med 3 dages mellemrum. Begge piger er rigtig søde og dejlige når man møder dem. Men efter pengene har skifter hænder, så er de lidt mindre søde. De vil bare have det hele overstået og sende en videre. Jeg måtte bare prøve begge da de er så unge, små, har en dejlig krop og er kønne.

 

Hende man ikke kan se brysterne på på nogen af billederne: Har hun naturlige bryster? De der bryster, som ligner noget, der er lavet af modellervoks formgivet i en meget stor kaffekop og så sat på kroppen er nemlig lidt turn off for mig.

Hvor lang tid købte du dig til hos dem? Jeg spørger for at kunne vurdere dit udbytte.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hortlak

Hendes bryster er helt naturlige og meget små. Jeg købte en halv time hos hver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...