Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, bilderna är fina, men de har med stor sannolikhet varit igenom ett bildbehandlingsprogram för att "förbättra" färger och lyster.   De funktionerna kallas ofta för filter.

I min optik känns det lite onödigt, tjejen ser så bra ut ändå.    

Chibi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chibi skrev, 1 time siden:

Ja, bilderna är fina, men de har med stor sannolikhet varit igenom ett bildbehandlingsprogram för att "förbättra" färger och lyster.   De funktionerna kallas ofta för filter.

I min optik känns det lite onödigt, tjejen ser så bra ut ändå.    

Chibi

Har du besøgt pigen? Kan du fortælle mere omkring hvordan b2b foregår - er hun 100% nøgen? Føltes stedet renligt?

har aldrig prøvet thai massage med “ekstra”/b2b. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensjentsen skrev, for 40 minutter siden:

Har du besøgt pigen? Kan du fortælle mere omkring hvordan b2b foregår - er hun 100% nøgen? Føltes stedet renligt?

har aldrig prøvet thai massage med “ekstra”/b2b. 

Pigen på billederne er på ferie men er i øvrigt 100% ægte. Meget pæn og sød. Har svært ved at forestille mig at hun laver b2b men det finder jeg ud af når hun er retur. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, billederne er fint retvisende og hun er en sød og dejlig kvinde. Tænker ikke, at det er god skik at spørge / skrive om ydelser herinde, som hun ikke selv skriver i sin annonce. Så skriv til hende og spørg eller lav en aftale og mød frem og se, hvad der sker. Det har jeg gjort med Sophia og jeg har besøgt hende en del gange tidligere på året. 

Redigeret af Alfa72

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...