Pison 45 Skrevet mandag klokken 14:10 (edited) Jeg besøgte Amanda i Bagsværd forleden. Hun bruger lånte billeder, så man skal ikke regne med at møde den nydelige kvinde på billederne. Jeg blev modtaget af en latino som jeg vil gætte på var i 30'erne med store hjulpne bryster, som ikke lige er mig. Hun var køn og imødekommende så jeg besluttede mig for ikke at vende om. Akten var hæderlig, men ikke prangende og blow var med gummi selvom det var aftalt uden pr sms. Aftalen foregik på glimrende dansk pr sms så der er en anden der passer kommunikationen. Det bliver ikke til en gentagelse. Redigeret mandag klokken 14:12 af Pison 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 150 Skrevet mandag klokken 15:03 Ved ikke om det bare er mig, men dit link virker ikke. Derudover er det faktisk pisse dumt, at du bliver (også for os andre) for det gør bare, at folk bliver ved med at bruge falske billeder, de kan jo se det virker. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pison 45 Skrevet tirsdag klokken 13:19 Jeg ved ikke hvorfor linket peger på dette opslag, men hun er væk nu, så jeg kan ikke fikse det. Mht at det skulle være pisse dumt at jeg ikke vendte om i døren, så er jeg med på hvad din pointe er, men vil påpege at det er et frit land, vi er alle voksne og hvis jeg på stedet vurderer at hun måske er et knald værd så står det mig frit for. Da jeg havde konstateret at det ikke var tilfældet har jeg jo valgt at advare folket her. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veludrustenkbh 115 Skrevet torsdag klokken 15:16 Pison skrev, den 28.7.2025 at 16:10: Jeg besøgte Amanda i Bagsværd forleden. Hun bruger lånte billeder, så man skal ikke regne med at møde den nydelige kvinde på billederne. Jeg blev modtaget af en latino som jeg vil gætte på var i 30'erne med store hjulpne bryster, som ikke lige er mig. Hun var køn og imødekommende så jeg besluttede mig for ikke at vende om. Akten var hæderlig, men ikke prangende og blow var med gummi selvom det var aftalt uden pr sms. Aftalen foregik på glimrende dansk pr sms så der er en anden der passer kommunikationen. Det bliver ikke til en gentagelse. Hej derude, jeg var der også, åbenbart lige før den første anmeldelse. Pigen var fantastisk sød, fik 45min, startede med en god massage til pigen som havde en lækker krop og en god røv. Elsker at give massage og gør også pigen mere medgørlig. Små lyde hver gang jeg nærmede mig missen som er ophidsende, bare frækt. Det bedste var at slikke missen også vrikken og små lyde fra skønheden. Så blev det til et lækker BJ hvor jeg næsten kom. Så frækt at se pigen med pikken i munden. På med kondomet og en hurtig missionær, den gamle bandit kunne ikke holde sig tilbage mere. Blev fordi pigen tændte mig og var smadder sød og rar. Fik hvad jeg kom for og var tilfreds. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg