Hop til indhold
Fisken16

Hvad vil en GP gerne finde under tøjet

Recommended Posts

Det kunne være lidt sjovt at vide hvad pigerne i denne branche egentlig ønsker sig og hvad de forventer/håber/frygter sig af ny kunde på forhånd. F.eks. kunne det være sjovt at vide:

Hvad håber en GP på når hun pakker op for en ny kunde, enten når han selv tager tøjet af, eller når hun tager tøjet af ham.:

En slap pik som kræver noget tid og arbejde før den er kampklar, en stiv pik som kan præstere med det samme, eller en derimellem, og skal den bare holde sig stiv konstant eller må den godt slappe lidt af ind i mellem og når den er færdig.

En pik som kan kneppe hende i lang tid så hun måske også kan få lidt ud af det, eller en pik som er hurtig færdig så hun kan nå flere kunder uden at blive helt hudløs i fissen.

En pik som giver en ordentlig ladning, eller en pik som næsten ikke sviner.

En stor pik (lang eller tyk) som kan mærkes og fylder hende godt ud, en lille pik som ikke giver smerter ved en lang arbejdsdag, eller noget derimellem.

At manden er høj, tyk, lille eller tynd, og om ham lugter lidt af rigtig mand eller om han er helt ren.

At han er helt glat barberet, at han har hele busken , pik og kugler glat barberet og lidt trimmet ovenover, eller en anden kombination.

At pikken er omskåret, lidt forhud eller meget forhud.

Måske er der andre ting som kvinden godt kan lide eller hader, skæg, skaldet, træben eller noget helt andet.

Kom gerne med jeres erfaringer fra jeres besøg, også hvis det er ting som jeg ikke har nævnt.

Kommentar fra de lyserøde er også rigtig velkommen, det er trods alt dem der ved bedst......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 2 timer siden:

Hvad håber en GP på når hun pakker op for en ny kunde, enten når han selv tager tøjet af, eller når hun tager tøjet af ham.:

….at den er nyvasket og ren overalt, også i krogene. Og ikke smager af sæbe ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 5 timer siden:

Det kunne være lidt sjovt at vide hvad pigerne i denne branche egentlig ønsker sig og hvad de forventer/håber/frygter sig af ny kunde på forhånd.

Jeg tror du har for høje forventninger til hvad de fleste GP'er ønsker og håber på at få ud af møderne rent seksuelt. 

God hygiejne og respektfuld opførsel, så tror jeg man har tjekket de vigtigste ting af på listen.

Er der kemi, så kan der udvikle sig dejlige og endda fantastiske ting, men piger i branchen lærer hurtigt, at de overfladiske ting ikke garanterer en lækker oplevelse.

Det handler langt mere om at skabe en tryg stemning, så hun kan sænke paraderne lidt og der er  plads til tænding...

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gætter på de fleste GP'ere ret hurtigt foretager et bevist (eller ubevist) tjek af følgende:

Hygiejne, humør (om kunden virker glad), generel fremtoning, og så måske især om der er faresignaler, som for eksempel hvis der er

tale om en kunde, der har fået noget at drikke eller virker ophidset (ikke på den gode måde).

Hvis alt så er ok og der også er bare en lille smule kemi, så er GP'ere sikkert eksperter i at vurdere hvad kunden gerne vil have (GFE/PSE eller hvad har vi).

Så altså ... som kunde ... : Hygiejne og humør. Så er man godt igang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 5 timer siden:

….at den er nyvasket og ren overalt, også i krogene. Og ikke smager af sæbe ;)

Jeg har aldrig tænkt over det med sæben, sidder den smag fast?
For jeg er selv typen der gerne vasker Pjerot en to tre gange med sæbe før jeg tager afsted mod GP, men det duer jo heller ikke hvis det ikke bliver en lækker oplevelse for hende.

Er der et trick der er værd at vide ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
jalapeno skrev, for 21 timer siden:

Jeg har aldrig tænkt over det med sæben, sidder den smag fast?

Det kommer måske an på hvilken slags shampoo, men indimellem kommer der en sæbe diller forbi ;) Og det er ikke fordi de lige er hoppet ud af badet hos os, at den smager af sæbe, der smager den bare dejligt af pik :wub:

Der er selvfølgelig ingen tvivl om, at vi sætter stor pris på rene og nyvaskede pikke og bliv endelig ved med det… 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De håber på du er ren og nyvasket og ellers kan opfører dig ordentligt.

Nu er jeg selv ramt af lidt psoriasis og så på pungen, det er sgu lidt træls så holder mig væk hvis jeg har glemt at smøre det. Nogle kunne måske tro der er noget smitsomt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...