Hop til indhold
fyr9000

Billig tøs i aalborg

Recommended Posts

Ja jeg er klar over, at det er et farligt emne, men vil gerne vide om nogen kan anbefale en "billig tøs" i nordjylland. Der er måske andre der kender det når den ene pung er tom og den anden er fuld  :wink: Derfor søger jeg noget frækt til omkring kr. 300-400,- 

Det er næsten lige meget hvad pigen tilbyder bare det er frækt. F.eks handjob, blowjob eller måske kigge hun bare på mens jeg leger. Nogen idéer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

et godt og billig triks er at købe 2 stykker rå lever sætte dem ind i en gammel støbejerns radiator og så køre pikken af der imellem  og når du så er færdig er der lige til aftensmaden, en god og billig løsning til en fattig mand  ;)  ;)  ;)  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

http://side6.dk/resultatside/?q=aggersundengel

Her kan du få 20 min dansk/fransk for 500 kr. Mener enkeltydelse dansk eller fransk koster 400 kr. HJ vist 300

Hende der er der pt, er ret large med hvad der sker i de 20 min eller i hvert fald når jeg er på besøg. Generelt er det nogle søde og ærlige piger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svarene allesammen

http://side6.dk/resultatside/?q=aggersundengel

Her kan du få 20 min dansk/fransk for 500 kr. Mener enkeltydelse dansk eller fransk koster 400 kr. HJ vist 300

Hende der er der pt, er ret large med hvad der sker i de 20 min eller i hvert fald når jeg er på besøg. Generelt er det nogle søde og ærlige piger

Hende her kunne godt være noget for mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...