Hop til indhold
Spaenh2019

Dansk slank 1,80 model lange ben- meget naturlig 100% DANSK

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Havde fornøjelsen af at besøge catrinepb i nat.. helt klart den bedste oplevelse jeg har prøvet end andre.. sød, imødekomme og god til, at skabe en afslappet atmosfære. Når man ikke er særlig høj og ser denne slanke lækre krop og de blå uskyldige øjne går det lige i pikken. Hun gav den lækreste oplevelse og de blide berøringer med tungen og vekslet med dybe slik kunne jeg mærke, at hun var klar til, at mærke min pik trænge ind i hende.. startede blidt ud og langsomt satte tempoet op og hun gav udtryk for, at det kunne hun lide.. så blev det svært ikke, at komme.. måtte virkelig anstrengende helt vildt.. hun var bare tålmodig og god til at få en til at slappe af.. jeg havde betalt for analsex også ig det måtte jeg opleve.. så stram en røv har jeg ikke prøvet før.. og nej hamrede ikke afsted og lyttede til hende, så det var en lækker oplevelse og tempoet blev stille og roligt øget. Fik den vildeste orgasme.. så sgu stjerne.. betalte  2400 kr med den største glæde og kommer helt sikkert igen.. hver en krone værd og har prøvet ..klart endt besøg værd og oplevede, at den gensidige respekt udviklede sig til super kinky sex.. 

https://annoncelight.dk/showad/434067

Redigeret af Spaenh2019
Forkert overskrift
  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...