Simon storm bjerregard 5 Skrevet 27. Juli Mega dejlig oplevelse ! Fræk tøs der er med på det hele ! Kan klart anbefales.. 2 1 2 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 158 Skrevet 27. Juli Hendes profil oprettet for 48 timer siden og allerede hele 3 opslag i følge af hinanden på hende.Ja nogle personer er ikke nye herinde men det lugter altså lidt..Hmm.. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 123 Skrevet 27. Juli Pikken 69 skrev, for 3 timer siden: Hendes profil oprettet for 48 timer siden og allerede hele 3 opslag i følge af hinanden på hende.Ja nogle personer er ikke nye herinde men det lugter altså lidt..Hmm.. Eller også så leverede hun varen til fulde til hendes drop in i går, hvilket noget tyder på. Det lyder ihvertfald tiltalende, og spændende at følge om positiviteten fortsætter så det er et must at skulle tage turen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsning 21 Skrevet 27. Juli Pikken 69 skrev, for 4 timer siden: Hendes profil oprettet for 48 timer siden og allerede hele 3 opslag i følge af hinanden på hende.Ja nogle personer er ikke nye herinde men det lugter altså lidt..Hmm.. Jeg kan godt forstå, at tre opslag på kort tid kan virke lidt meget. Men jeg tror, at dem, der har været sammen med hende, bare har haft en rigtig god oplevelse og derfor gerne vil dele den. Selvom hendes annonce er ny, ved jeg, at hun har haft andre før, så hun er bestemt ikke ny i faget. Jeg har selv haft en profil herinde, selvom jeg ikke har lavet mange opslag, men det burde stadig vise, at jeg er reel nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 158 Skrevet tirsdag klokken 21:29 Synes profilen pludselig forsvandt. Skulle hun ikke være der til onsdag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1222 Skrevet onsdag klokken 10:21 Pikken 69 skrev, for 12 timer siden: Synes profilen pludselig forsvandt. Skulle hun ikke være der til onsdag? Ny annonce https://annoncelight.dk/showad/434046 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 9 Skrevet onsdag klokken 13:47 Jeg får hverken svar på sms eller snap. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 85 Skrevet onsdag klokken 14:22 Hun svare ikke måske der er travlt i slikbutikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 9 Skrevet onsdag klokken 23:20 Spermklar skrev, for 8 timer siden: Hun svare ikke måske der er travlt i slikbutikken Det er såmænd over 3-4 dage. Så travlt har hun næppe. Jeg finder det enten mistænkeligt eller useriøst. Ja faktisk begge dele. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 158 Skrevet i går klokken 14:13 Pj73 skrev, den 31.7.2025 at 01:20: Det er såmænd over 3-4 dage. Så travlt har hun næppe. Jeg finder det enten mistænkeligt eller useriøst. Ja faktisk begge dele. Begynder at give dig ret. Nu er annoncen sørme igen slettet.Fik dog kontakt,meenn lad os nu se. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg