Hop til indhold
Simon storm bjerregard

Dansk slank 1.80 model lange ben i horsens

Recommended Posts

Hendes profil oprettet for 48 timer siden og allerede hele 3 opslag i følge af hinanden på hende.Ja nogle personer er ikke nye herinde men det lugter altså lidt..Hmm..:blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 3 timer siden:

Hendes profil oprettet for 48 timer siden og allerede hele 3 opslag i følge af hinanden på hende.Ja nogle personer er ikke nye herinde men det lugter altså lidt..Hmm..:blink:

Eller også så leverede hun varen til fulde til hendes drop in i går, hvilket noget tyder på.

Det lyder ihvertfald tiltalende, og spændende at følge om positiviteten fortsætter så det er et must at skulle tage turen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan godt forstå, at tre opslag på kort tid kan virke lidt meget. Men jeg tror, at dem, der har været sammen med hende, bare har haft en rigtig god oplevelse og derfor gerne vil dele den. Selvom hendes annonce er ny, ved jeg, at hun har haft andre før, så hun er bestemt ikke ny i faget. Jeg har selv haft en profil herinde, selvom jeg ikke har lavet mange opslag, men det burde stadig vise, at jeg er reel nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spermklar skrev, for 8 timer siden:

Hun svare ikke ^_^

måske der er travlt i slik:-Pbutikken 

Det er såmænd over 3-4 dage. Så travlt har hun næppe. Jeg finder det enten mistænkeligt eller useriøst. Ja faktisk begge dele. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pj73 skrev, den 31.7.2025 at 01:20:

Det er såmænd over 3-4 dage. Så travlt har hun næppe. Jeg finder det enten mistænkeligt eller useriøst. Ja faktisk begge dele. 

Begynder at give dig ret. Nu er annoncen sørme igen slettet.Fik dog kontakt,meenn lad os nu se.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...