Hop til indhold
Løsning

Dansk slank 1,80 model lange ben i Horsens

Recommended Posts

Skrevet (edited)

https://annoncelight.dk/showad/434067

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Catrine i aften, og det var virkelig en dejlig oplevelse. Catrine er en utrolig sød og imødekommende pige, der skaber en varm og indbydende atmosfære.

Jeg ankom lidt tidligere end planlagt, og da Catrine havde brug for lidt hjælp med fjernsynet, blev jeg lukket ind. Vi fik hurtigt løst de tekniske problemer, og bagefter havde vi en rigtig god snak om alt mellem himmel og jord. Det var virkelig hyggeligt at tilbringe tid med hende.

Catrine fortalte mig om hendes vision for arrangementet, hvor hun håber, at det vil udvikle sig til et mini gangbang, men med klare grænser og respekt for alle involverede. Hun understregede vigtigheden af, at alle føler sig trygge og komfortable, og at hun altid vil sige fra, hvis nogen overskrider hendes eller andres grænser. Det var rart at høre, hvor meget hun tænker på andres velbefindende.

Jeg fik også en tur alene sammen med Catrine, og det var virkelig en fantastisk oplevelse. Jeg kan varmt anbefale at besøge hende, og det bliver helt sikkert ikke sidste gang, jeg gør det.

Tak for en dejlig aften, Catrine!

Så til alle jer der sidder og tænker om i skulle afsted en tur. Skynd jer at få bestilt en til. Særligt hvis i som jeg godt kunne tænke jer at være flere om en pige men måske rig tør at komme i gang med det 

Redigeret af Løsning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er hammer fræk, og frisk på det hele. Man kan rigtig mærke at hun tænder på at blive godt brugt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...