Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen i Esbjerg og omegn der ved noget om hende?

Nogen som kan bekræfte om hun ser nogenlunde ud som på billederne eller er det fake?

Profilen er oprettet i dag, men man har vel lov at håbe :biggrin:

På SMS påstår vedkommende at billeder er ægte, men der er ikke mulighed for at video call og bekræfte inden booking af tid.

https://annoncelight.dk/showad/434199

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med alle de tatoveringer hun har burde det være en smal sag at verificere om det er hende. Om ikke andet så ved selvsyn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har 1,5 times kørsel til Esbjerg - så ville først lige høre om andre havde prøvet lykken :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Lert

Tog én for holdet i dag, og hende kan du roligt besøge :)

Det er hende på billederne, hun er en sød og petit lille thai der ydede fin service. Ikke så store bryster, hvilket jeg ikke går op i, men ellers en lækker slank krop og et uskyldigt ansigt.

Relativt nyt, men kendt sted i byen (for nogen vel, har været der 1 gang før). Hvis man tjekker annoncen grundigt finder man nok ud af hvor det er ;) 

Fik 45 min med lidt blid massage til at varme op med, hvilket var fint. Efter et indledende og fint bj, blev det til flere forskellige stillinger, briksen har lige den rigtige højde (for mig) til at man kunne nappe hende bagfra henover, samt i missionær. Der var så en lille smule tid tilbage. Hun tilbød lidt massage, og jeg sagde hun måtte gerne give benene en hård tur. Her det eneste lille minus, for det er hun ikke helt trænet i. Det blev endnu en blid omgang, men ok det var så bestemt heller ikke massagen jeg kom efter!

Lækker og sød pige, så hvis det ikke er massagen man kommer for, så har hun min anbefaling :) (Hvad den så end er værd! :lol: ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 12 timer siden:

Hvis man tjekker annoncen grundigt finder man nok ud af hvor det er ;) 

Kan du give et hint, hvad der skal kigges efter i annoncen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 12 timer siden:

@Lert

Tog én for holdet i dag, og hende kan du roligt besøge :)

Det er hende på billederne, hun er en sød og petit lille thai der ydede fin service. Ikke så store bryster, hvilket jeg ikke går op i, men ellers en lækker slank krop og et uskyldigt ansigt.

Relativt nyt, men kendt sted i byen (for nogen vel, har været der 1 gang før). Hvis man tjekker annoncen grundigt finder man nok ud af hvor det er ;) 

Fik 45 min med lidt blid massage til at varme op med, hvilket var fint. Efter et indledende og fint bj, blev det til flere forskellige stillinger, briksen har lige den rigtige højde (for mig) til at man kunne nappe hende bagfra henover, samt i missionær. Der var så en lille smule tid tilbage. Hun tilbød lidt massage, og jeg sagde hun måtte gerne give benene en hård tur. Her det eneste lille minus, for det er hun ikke helt trænet i. Det blev endnu en blid omgang, men ok det var så bestemt heller ikke massagen jeg kom efter!

Lækker og sød pige, så hvis det ikke er massagen man kommer for, så har hun min anbefaling :) (Hvad den så end er værd! :lol: ) 

Tak for din anmeldelse. Pigen er lige den type jeg er helt vild med, men sig mig lige, er det på en klinik? Jeg spørger fordi du skriver "briksen" som jo i min optik lyder som en klinik.  Jeg hader kliniker, da de sjældent er diskrete nok for mig - håber du vil besvare mit spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så kommer mit sædvanlige spørgsmål.

Er der noget som kunne minde om at hun måske kunne have været en tidligere “mand”?

Er hun pæn i ansigtet?

Har nemlig oplevet før at det var en tidligere mand selvom der står female/pige/kvinde på deres profiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende, og er man til en spinkel tynd fleksibel krop og kan man lide det stramt og smukt, så skynd jer derud. Jeg kunne ihvertfald sagtens finde på at besøge hende igen og igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...