Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Plejede at besøge June i Danmarksstræde, men hun har ikke været aktiv på AL længe, er der nogen der har info om stedet? Ny pige? Er det gået grønt? Andre forslag for Fredericia når jeg nu efrer længere tids fravær skal tilbage på de kanter?

Skrevet

Jeg tog til Vejle hvis det var mig, bow og Amy god stemning og god service 

Redigeret af Tungen1972

• 2 weeks later...
Skrevet
thailover1 skrev, den 26.7.2025 at 12:54:

Plejede at besøge June i Danmarksstræde, men hun har ikke været aktiv på AL længe, er der nogen der har info om stedet? Ny pige? Er det gået grønt? Andre forslag for Fredericia når jeg nu efrer længere tids fravær skal tilbage på de kanter?

Besøgte hende for 3 uger siden. Rigtig god massage, og til sidst fandt jeg ud af at alt andet kunne bestilles også. Fik et skønt HJ som afslutning. Kommer gerne igen. Hun er lidt hår med prisen på tilkøb 

Skrevet
Filuren79 skrev, den 15.8.2025 at 00:10:

Besøgte hende for 3 uger siden. Rigtig god massage, og til sidst fandt jeg ud af at alt andet kunne bestilles også. Fik et skønt HJ som afslutning. Kommer gerne igen. Hun er lidt hår med prisen på tilkøb 

Var det June du fandt ???

Skrevet
  • Author

Sikker på det var "June" ? Hun plejede at være aktiv på AL etc, men har ikke været der i mange måneder - jeg var overbevist om hun var blevet gift og havde droppet den levevej eller rejst fra landet.

Skrevet

Er FP også muligt

Skrevet
  • Author
Hansen. skrev, for 20 timer siden:

Er FP også muligt

Du har været aktiv på alle tråde omkring June, med bidrag, så du behøver vel ikke spørge om, hvad man kan og ikke kan hos hende :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.