Hop til indhold

Carolina Kolding

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Hulbror skrev, for 3 timer siden:

Har du søgt? Jeg er ret sikker på der er skrevet positivt om hende.

Flere af dem skifter lokation og navn ofte, så det er svært at søge på

Skrevet
Imjustaman skrev, 1 time siden:

Flere af dem skifter lokation og navn ofte, så det er svært at søge på

Så svært er det nu heller ikke. Du skal bare kopiere de seks tal i hendes annonce (406304) og søge på dem.

Skrevet

Hun er anmeldt. Søg på Carolina. 

hun er lækker,  ligesom på billeder. Feminin og dejlig. Jeg var aktiv og det var okay. Minus er den manglende indlevelse. Men hun er lækker og sød. Men selve servicen og leveringen er acceptabel. 

Skrevet
Topt skrev, 1 time siden:

Hun er anmeldt. Søg på Carolina. 

hun er lækker,  ligesom på billeder. Feminin og dejlig. Jeg var aktiv og det var okay. Minus er den manglende indlevelse. Men hun er lækker og sød. Men selve servicen og leveringen er acceptabel. 

Hun er lidt kedelig efter min mening 

Skrevet
lonesome skrev, for 4 timer siden:

Hun er lidt kedelig efter min mening 

Ja sådan kan man også servere den :smile:

men hun er lækker, og sød… men.. så man får hvad man ser og man bliver ikke mødt af en nederen trunte.. men sexen er sgu lidt kedeligt 

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja hun ligner billederne ganske fint og sexet krop og bagdel - både passiv og aktiv - men at hun betjener sin mobil imens indimellem akten er ikke OK - samt jeg har oplevet hun mens hun spermede mig i ansigtet optog det uden aftale herom det ej hellere ok - aftalen skal være gensidig og den dag sad hun på facetime eller noget tilsvarende har en klar fornemmelse omkring hun - da jeg aftalte inden at hun skulle sperme mig - havde aftalt en live scene med en anden kunde - virker temmelig penge fikseret - men I må jo selv prøve det af - i alle tilfælde fine store bryster og pikken helt ok fin størrelse - dog on stiv -

• 1 month later...
Skrevet
Nydgerrig skrev, den 9.8.2025 at 17:14:

Ja hun ligner billederne ganske fint og sexet krop og bagdel - både passiv og aktiv - men at hun betjener sin mobil imens indimellem akten er ikke OK - samt jeg har oplevet hun mens hun spermede mig i ansigtet optog det uden aftale herom det ej hellere ok - aftalen skal være gensidig og den dag sad hun på facetime eller noget tilsvarende har en klar fornemmelse omkring hun - da jeg aftalte inden at hun skulle sperme mig - havde aftalt en live scene med en anden kunde - virker temmelig penge fikseret - men I må jo selv prøve det af - i alle tilfælde fine store bryster og pikken helt ok fin størrelse - dog on stiv -

Nydgerrig skrev, den 9.8.2025 at 17:14:

Jeg vil gerne vide, hvornår jeg optog dig. Det er ærekrænkelse. Jeg har en tendens til at være kedelig, fordi jeg vælger at passe på min seksuelle sundhed. Under alle omstændigheder ser jeg mange klienter hver dag, og nogle gange kan jeg være lidt stille, fordi jeg er lidt genert, og hvis jeg ikke føler mig tryg ved dig, siger jeg det til dig. En anden ting for mig er god hygiejne, hvilket er vigtigt. Jeg er altid høflig, og jeg har aldrig været aggressiv over for mine klienter eller optaget dem, hvilket jeg anser for respektløst. 
  Have a good day 

By Carolina 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.