jenspeter 40 Skrevet 25. Juli Er der nogen som har været forbi Dokkun for nyligt ? https://thailisten.dk/listing/dokkunmassage/ Det er 4 måneder siden jeg var der sidst, så jeg vil høre om hvem der kan anbefales. Jenny (jennie) hun er der ikke mere desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 390 Skrevet 25. Juli De fleste af pigerne er der rimeligt fast. Jeg kender ikke alle. Men prøv pim hun er god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenspeter 40 Skrevet 25. Juli Klipklap skrev, for 22 minutter siden: De fleste af pigerne er der rimeligt fast. Jeg kender ikke alle. Men prøv pim hun er god Tak for input. Jeg tænker jeg bestiller en times massage med pim, jeg laver en anmeldelse hvis jeg husker det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenspeter 40 Skrevet 26. Juli martin4me skrev, for 9 timer siden: Og var du der allerede? Nej det bliver først i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin4me 18 Skrevet 26. Juli jenspeter skrev, for 7 timer siden: Nej det bliver først i dag. Ok, vurderer også i dag /kveld....hører gjerne dine opplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 390 Skrevet 26. Juli Spændende. Hvem skal i besøge ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg