Serviceboy 14 Skrevet 25. Juli Hej, laver lige en advarsel om hende her: MBabe2002… Har desværre været ude for en øv oplevelse med hende hvor vi lavede en aftale hjemme hos mig. Alt gik rigtig fint i starten og hun var super sød og jeg giver den aftalte sugar på 2500. Jeg går lige på toilettet inden det videre forløb og mens jeg er derude hører jeg døren smække i og inden jeg når at komme ud ser jeg hun kører afsted med en anden pige. Desværre for hende er hun dog bare ikke så klog igen idet at alt kommunikation er foregået over enten snap med hendes navn samt sms hvor hun hendes nummer kan slås op så karma vil nok ramme hende en dag. Skal jeg gå videre med det eller lade det ligge? Hun har to profiler. En alene og en med en anden pige så vil bare advare jer alle sammen. MBabe2002: https://sugardaters.com/da/profile/w-R_NvKqWL 2babeskbh https://sugardaters.com/da/profile/0yzVqMnyW3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Derfuhrer 23 Skrevet 25. Juli Hun skal have en lærestreg. Ungdommen nu til dags tror de kan slippe afsted med det hele... Hvad den lærestreg så er/bliver har jeg ingen holdning til, men et rap over nallerne og pengene retur må være et minimum. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 7 Skrevet 25. Juli Det bliver påstand imod påstand. Hun kan bare sige i bollede som aftalt. Spild af tid og politiet vil, og skal, afvise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 7 Skrevet 25. Juli Har prøvet det. Politiet sagde jeg ville blive grint ud i en pinlig retssag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 119 Skrevet 25. Juli Kopieret fra hendes profil , så hun kan jo sige du har fået det du har betalt for Søger sugardaddy. Tilbyder ikke seksuelle ydelser men selskab og telefonisk kontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Serviceboy 14 Skrevet 25. Juli Ja. Man får jo bare sådan en lyst til at hævne sig og især når man med hendes nummer nemt kan finde hende. Har hendes Facebook som er helt åben og det samme med hendes veninde som også har en åben profil på Facebook. Men ihvertfald så ville jeg råde jer til at passe på med hende/dem. Og for Gud skyld ikke overføre penge for har også fået en besked fra en som også er blevet snydt over snap hvor han sendte penge og derefter blev blokeret. Nævner self ikke fulde navn her men… A… R…… som du så fint hedder på Facebook - Karma vil ramme dig en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 858 Skrevet 25. Juli Jeg er lidt forvirret. Hun skriver at hun ikke tilbyder seksuelle ydelser. Ok, så du betalt hende 2500 kr for at snakke eller ??? Hvor længe snakkede I så ?? Til den pris. Du skriver at du gik på toilettet inden det videre forløb?? Hvad skulle det så være ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 185 Skrevet 25. Juli Jeg har også skrevet med hende. Men blev aldrig en aftale. For kunne allerede der se, at det ikke var noget de ville. Og hun havde en veninde den dag. Hun skrev: Vi tilbyder dog ikke seksuelle ydelser, men er åben for nogle ting hvis kemien er god. Jeg ved hun ville have 1000 hver til hende og hendes veninde, for en drink og så kunne man aftale mere. At man kunne onanere, mens man kiggede på. Jeg ved ikke hvad @Serviceboy Præcist har aftalt med hende. Men 2500 virker til at være højere end hvad hun normalt tilbyder for en drink eller andet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Serviceboy 14 Skrevet 25. Juli anmelder skrev, 1 time siden: Jeg er lidt forvirret. Hun skriver at hun ikke tilbyder seksuelle ydelser. Ok, så du betalt hende 2500 kr for at snakke eller ??? Hvor længe snakkede I så ?? Til den pris. Du skriver at du gik på toilettet inden det videre forløb?? Hvad skulle det så være ?? Vi aftalte sex for 2500kr. Selvom man skriver noget på en profil er det ikke ensbetydende med at man ikke tilbyder mere end det. Har mødtes med andre som også kun tilbød snakke/selskab men så tilbød mere end det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Serviceboy 14 Skrevet 25. Juli xazia skrev, for 28 minutter siden: Jeg har også skrevet med hende. Men blev aldrig en aftale. For kunne allerede der se, at det ikke var noget de ville. Og hun havde en veninde den dag. Hun skrev: Vi tilbyder dog ikke seksuelle ydelser, men er åben for nogle ting hvis kemien er god. Jeg ved hun ville have 1000 hver til hende og hendes veninde, for en drink og så kunne man aftale mere. At man kunne onanere, mens man kiggede på. Jeg ved ikke hvad @Serviceboy Præcist har aftalt med hende. Men 2500 virker til at være højere end hvad hun normalt tilbyder for en drink eller andet.. Okay. Men ja, hun tilbød også mig at mødes med hendes veninde og sendte billede af hende som i øvrigt er super smuk også. Men jo. For den rette sugar så vil de mere end “kun” snakke. Men skriver kun disse ting for at advare jer om at passe på. Jeg har lært min lektie af det nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 185 Skrevet 25. Juli Som udgangspunkt.. hvis man er interesseret i noget seksuelt. Og de skriver for den rette sugar andet end, at snakke så ville jeg altid gå en bue udenom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Serviceboy 14 Skrevet 25. Juli xazia skrev, for 4 timer siden: Som udgangspunkt.. hvis man er interesseret i noget seksuelt. Og de skriver for den rette sugar andet end, at snakke så ville jeg altid gå en bue udenom. Ja men vi havde allerede aftalt det. Det var ikke bare et kemi møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg