Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Samme pige som jeg anmeldet fra Vejle og rapportere til Eroguide da bagmændende lavede falske anmeldelser Her, men de grønne har ikke haft tid til at kigge på det endnu. Tænker at de kigger på det efter sommerferien ^_^

Redigeret af John41
Rigtig link

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, den 27.7.2025 at 18:46:

Samme pige som jeg anmeldet fra Vejle og rapportere til Eroguide da bagmændende lavede falske anmeldelser Her, men de grønne har ikke haft tid til at kigge på det endnu. Tænker at de kigger på det efter sommerferien ^_^

Burde der ikke være en advarsel på sitet? jeg kan se at der er flere der har samme dårlige oplevelse

ADMIN nu må I speede lift op og reagere på klagerne, det er meget udbredt i Århus med falske annoncer PT. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Carla i Viby i uge 30. Det var præcis den pige der er på billederne og hun gav mig de skønneste 45 minutter jeg har haft i flere år. Kørte til Kolding igår for at få 90 minutter mere :-) . Hun er smukkere i virkeligheden end på billederne. Livlig, altid nærværende, smilende og altid kontakt med de smukke, brune øjne. Er vistnok fra Equador med spansk pas. Flytter vistnok til Herning i næste uge og jeg kører derover for få 90 minutter igen i erotisk Paradis. Husk at tilkøbe 'mutual touch' .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...