Hop til indhold
Mr. 8"

uærlig annonce forfatter

Recommended Posts

Måske et surt opstød men hvor er jeg dog træt af annoncer der er forfattet på fejlfrit dansk og det så viser sig at pigen ikke taler/skriver sproget. Ikke fordi jeg har problemer med sprog, taler/skriver bl.a flydende engelsk, men hvorfor ikke nævne nationalitet og kontaktsprog? Sex er sgu da mere end bare frem og tilbage, og det kommer alligevel frem når/hvis man ringer ... men tanken melder sig jo hurtigt - hvad har annonceforfatteren også skjult? Kom nu ind i kampen og bekend kulør, jeg tænder ikke specielt på den form for uærlighed :-\

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

En udenlandsk pige kommer til dk for at holde "ferie" og vil samtidig gerne tjene en masse kr. Hun kontakter et firma og spørger om der er plads til hende, hun taler slet ikke dansk, men det er ikke noget problem. Vi stykker alt sammen til dig, det eneste du skal gøre er at plante din lille mås i sædet og så tage alle de mænd vi kan få ind.

Der sidder en fyr eller kvinde som er røv god til at sælge et produkt på skrift og så sidder vi i den anden ende og kan ikke længere tænke da blodet er forsvundet ned i pikkemanden. Vi ringer og bestiller en tid ved en vildt fremmed kvinde, som du overhovedet ikke skal kneppe med.

Når du kommer, så finder du ud af hun ikke taler sproget, du finder ud af at annonceteksten ikke helt lever op til det du læste. Men hun er så skide lækker at du springer lige i kødet på hende og først bagefter står du 15-20 min senere ude i gaden og banker hovedet ind i det nærmeste hushjørne..

Why ohhh why did i do that

Bagefter sidder hun tilbage og får kun en lille bid af kagen, fordi bagmanden skal have en stor bid af det korte arbejde han har lavet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske et surt opstød men hvor er jeg dog træt af annoncer der er forfattet på fejlfrit dansk og det så viser sig at pigen ikke taler/skriver sproget. Ikke fordi jeg har problemer med sprog, taler/skriver bl.a flydende engelsk, men hvorfor ikke nævne nationalitet og kontaktsprog?

Det første er jeg helt uenig i.

Jeg ser til dagligt så meget jammerligt og ubehjælpsomt dansk på skrift, at jeg synes, det er fint, at nogen gør sig lidt ulejlighed med det sproglige.

Jeg forstemmes også, når det er oplagt, at en annoncør bare tror, at han kan spise os af med en dårlig Google-oversættelse. Det er rædselsfuldt at se, og det tænder i hvert fald mig helt af.

Det sidste er jeg derimod helt enig med dig i.

En høflighed ville være at angive et kontaktsprog. Hermed bliver man jo også varskoet om, at pigen ikke kan dansk.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg mener om dette her og har givet like til borende trods alt! Men det er altså lidt betænkeligt i min optik, at nationaliteten er af betydning underforstået et slags race spørgsmål. På den anden side er sex jo også meget lænket til pigens udseende osv og herunder også race måske. Omkring race kan det jo også være positivt, da nogle tænder vildt på de forskellige kontinenters piger osv. Måske er det godt at informere om der er tale om latino, afro, mulat, thai mv. Omkring sprog kan man se på annoncelight.dk og se ekstremt grelle eksempler på google oversættelser - det er nærmest grotesk. Grunden til min bekymring omkring dette emne er, at jeg er meget anti racistisk og er meget på vagt overfor sådanne udviklinger. Men vi skal jo heller ikke have berøringsangst, så det er en balancegang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Altså nu har vi jo flere gange - specielt i den seneste tid herinde hørt fra medlemmer her inde at det jo bare er sex og et hul er et hul.. så bare det er billigt nok så er resten ligemeget.

Og så længe der er den type kunder... så vil der være den type annoncer.. hvorfor... fordi der er penge at hente....

så til jer hvor det virkelig betyder niget at være forberedt på hvad og hvem det er i møder. Og har brug for menneskelig karakter i akten.. ja i må så slå jer til tåls med de piger som anmeldes positivt her inde og hvor i kan læse jer til der er lidt ægthed bag annoncen...

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

den type kunder?

men måske det fordi hun hjemme får 200kr for et knald, og her oppe 500kr, så hun glad og ligeglad med at en tjener 500kr på at hjælpe hende...

hendes medsøster er også ligeglade, de fastholder jo priser så det kan betale sig for den "type kunder" at besøge hende...

men ja skrive hun ikke kan tale danske, ser flere annoncer hvor de skriver en veninde har skreven det for dem...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

@BR

Lad mig lige slå fast med syvtommersøm at det INTET med racisme har at gøre. Når det er sagt drejer det sig vel bare om at jeg gerne vil vide hvad jeg kan forvente at finde bag annoncen ... hvis pigen tiltaler mig vil jeg opsøge hende uanset race og/eller nationalitet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...