MKhouse 99 Skrevet 24. Juli Hejsa i sommervarmen. Er der nogen der har besøgt Paula og evt har noget input? https://annoncelight.dk/showad/316841 Syntes hendes priser er i den lave ende. Så håber at der er en flink person der kunne give lidt info om det er noget der afspejler sig i besøget. Forsat god sommer /MKhouse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Comp 43 Skrevet 24. Juli (edited) Hun har været på længe rundt omkring. jeg har ikke været der, men prisen skal nok passe. jeg har ikke set der hverken er skrevet negativ eller positiv om hende Redigeret 24. Juli af Comp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2619 Skrevet 24. Juli Du ser meget trist ud "Udnyttelse af udenlandske piger, 1100 for en time, 50% bagmand og udlejer og 30000 husleje i måneden, klamt" https://www.180.dk/nummer/50332909 ------ Profil: Baby Sofia Profil oprettet: 15/04 2021 https://annoncelight.dk/profile/Baby+Sofia 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2224 Skrevet 26. Juli (edited) Hvis du citerer noget, skal du også have referencen med. Det ses ikke hvor du har dette fra. Det kan enten være udbredelse af misinformation eller skabe tvivl omkring informationen du prøver at hjælpe med. samtidig. Lad være med at dele telefonnumre. lille_peter skrev, den 24.7.2025 at 22:18: Du ser meget trist ud "Udnyttelse af udenlandske piger, 1100 for en time, 50% bagmand og udlejer og 30000 husleje i måneden, klamt" Redigeret 27. Juli af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hyde 20 Skrevet 26. Juli Jeg har besøgt hende for godt et år siden da hun var i Rødekro. Udpræget latina MILF med super god service. Hun er klart på min gentagelsesliste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GPElske 0 Skrevet 27. Juli Jeg kan også sige god for hende. Sød og dejlig, god sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 30 Skrevet 28. Juli Hun ser da rimelig fræk ud, ja måske ikke ung mere men dejlig flot krop, tænker det er et besøg vær, ikke tit der kommer smukke piger helt herop i det nordjyske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GPElske 0 Skrevet 3. August Vil tror hun er omkring 40. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 659 Skrevet 15. August MKhouse skrev, den 24.7.2025 at 19:37: Hejsa i sommervarmen. Er der nogen der har besøgt Paula og evt har noget input? https://annoncelight.dk/showad/316841 Syntes hendes priser er i den lave ende. Så håber at der er en flink person der kunne give lidt info om det er noget der afspejler sig i besøget. Forsat god sommer /MKhouse Jeg har besøgt hende ude på heden, oh hvad hed det måske Aulum tæt på en rundkørsel. Hvad skal jeg sige om besøget? Hun har nogle fantastiske store skamlæber mus, og hun har lidt mælk i brysterne- dråber, men hun ved ikke hvorfor , for hendes børn er voksne, hun giver et fint blowjob- jeg måtte lige hidse mig op først, for jeg havde købt uden kondom, men hun suttede lige et kondom på., men det opdagede jeg, og så gjorde hun det faktisk rigtig godt. Hun er svær at tale med , men jeg fik en time til 1000kr, det er en fin pris, jeg har ikke set hun hverken drikker vodka eller tager kokain, men jeg kommer ikke igen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GPElske 0 Skrevet 15. August Servciesboy skrev, for 5 timer siden: Jeg har besøgt hende ude på heden, oh hvad hed det måske Aulum tæt på en rundkørsel. Hvad skal jeg sige om besøget? Hun har nogle fantastiske store skamlæber mus, og hun har lidt mælk i brysterne- dråber, men hun ved ikke hvorfor , for hendes børn er voksne, hun giver et fint blowjob- jeg måtte lige hidse mig op først, for jeg havde købt uden kondom, men hun suttede lige et kondom på., men det opdagede jeg, og så gjorde hun det faktisk rigtig godt. Hun er svær at tale med , men jeg fik en time til 1000kr, det er en fin pris, jeg har ikke set hun hverken drikker vodka eller tager kokain, men jeg kommer ikke igen Kommer an på hvornår, da hun har været gravid men mistede barnet -har nok været indenfor det sidste år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 261 Skrevet 16. August Servciesboy skrev, for 22 timer siden: Jeg har besøgt hende ude på heden, oh hvad hed det måske Aulum tæt på en rundkørsel. Hvad skal jeg sige om besøget? Hun har nogle fantastiske store skamlæber mus, og hun har lidt mælk i brysterne- dråber, men hun ved ikke hvorfor , for hendes børn er voksne, hun giver et fint blowjob- jeg måtte lige hidse mig op først, for jeg havde købt uden kondom, men hun suttede lige et kondom på., men det opdagede jeg, og så gjorde hun det faktisk rigtig godt. Hun er svær at tale med , men jeg fik en time til 1000kr, det er en fin pris, jeg har ikke set hun hverken drikker vodka eller tager kokain, men jeg kommer ikke igen Har også besøgt hende det samme sted et par gange når pengene var små og fik lyst til lidt sex. Hun er over de 40 og yder rimelig service. Hun var gravid for et par år siden og havde stadigvæk mælk i brysterne for nogle måneder siden. Har heller ikke set hun hverken drak eller tog noget .. Ok sex ift prisen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 8 Skrevet 22. August TheJack skrev, den 16.8.2025 at 16:16: Har også besøgt hende det samme sted et par gange når pengene var små og fik lyst til lidt sex. Hun er over de 40 og yder rimelig service. Hun var gravid for et par år siden og havde stadigvæk mælk i brysterne for nogle måneder siden. Har heller ikke set hun hverken drak eller tog noget .. Ok sex ift prisen. Kysser hun også,er hun til magafransk også.Har skrevet og spurgt,intet svar.så det gør hun sikkert ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 261 Skrevet 23. August Hun tilbyder lidt af hvert men først når du har lavet aftalen. Har fået megafransk af hende for et ekstra beløb … Kys husker jeg som tante kys ikke noget med tunge, hvilket jeg heller ikke efterspurgte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg