Jako42662 0 Skrevet torsdag klokken 14:50 Er i Odense her i dag/ aften og har lyst til hygge mig. Kan nogen anbefale en sød kvinde jeg kan besøge. Gerne en der kan en smule engelsk og hendes bj skal være i top Alle forslag tages til eftertanke, da jeg er ret liderlig mvh Jako42662 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 69 Skrevet torsdag klokken 15:28 Det ser lidt tyndt ud i øjeblikket, der er også gået sommerferie i udvalget af piger for tiden. Den eneste der er jer lige nu som jeg tør anbefale er Claudia, men hun er ikke engang i Odense med i Hårby som er ca 30-35 minutters kørsel fra Odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 3 Skrevet torsdag klokken 16:16 Hvis du kan lidt milfs kan jeg klart anbefale https://annoncelight.dk/showad/430797 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chef_handsome 0 Skrevet torsdag klokken 17:16 Ja det er lidt ærgerligt der er så tørt lige nu. Har samme problem med finde en i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 69 Skrevet i går klokken 02:13 Jeg har lige været på besøg her 12 tiden ved en skøn thai.. men nok for sent at anbefale nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg