Hop til indhold

Claudia Cassiopeiastars

Featured Replies

Skrevet

Er der mon en heldig filejs imellem os, der ved, hvad der er blevet af Claudia fra hedengange Cassiopeiastars, og navnlig om hun er aktiv?

Hun var/er perfekt, men mange søgninger de seneste år har været forgæves.

God sommer til alle.

Skrevet

Nææ,

men jeg prøvede lige at søge blandt Glædespigernes, profiler her på Eroguide og der er der en en profil om Claudia fra Cassiopeiastars.

Den ser dog ud til, at hun ikke har været inde på den i flere år, men du kunne jo prøve, at sende hende en besked, så får hun jo en besked i sin mailbox,

og selvom hun sandsynligvis er hold op, så kan det jo være hun alligevel blir interesseret, specielt hvis du har gjort dig positivt bemærket, sidst du var der.

Held & lykke

Redigeret af leo kbh

Skrevet
  • Author
leo kbh skrev, for 5 timer siden:

Held & lykke

Mange tak :) - et long shot, men jo forsøget værd. … Den siger, at jeg kan sende maks. “0” beskeder om dagen, men jeg giver den lige et par dage, hvis det er noget startkarantæne el.lign.

Skrevet
MansHanse skrev, for 18 timer siden:

hvis det er noget startkarantæne el.lign.

Det er der nemlig

• 4 weeks later...
Skrevet
MansHanse skrev, den 24.7.2025 at 18:00:

et long shot, men jo forsøget værd

Lykkedes det?

Skrevet
  • Author
leo kbh skrev, for 19 timer siden:

Lykkedes det?

Nej, desværre - gætter på, at jeg er (alt) for sent på den. … Eller også står hendes minder om mig ikke i samme funklende stråleglans som mine minder om hende, men den mulighed anser jeg naturligvis for at være såre udelukket. ;) Så jeg nøjes for nuværende med fortsat at sende hende kærlige tanker.

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.