Hop til indhold

Cleo   

10 medlemmer har stemt

1. 1. Cleo

Recommended Posts

Hej Brødre. Tror mit indlæg fejlede.. så prøver lige igen .. sku ikke nemt når det er første gang

anmeldes af Cleo.. kan ikke finde ud af at indsætte link . Hun holder pt til i Lyngby.

Hermed mit første input... go easy

Hun er sød, fræk og har en lækker krop med et sæt rigtig gode bryster . Jeg havde bestilt 30 min og fik en fantastisk behandling. Lækkert blowjob, blødt og langsomt som jeg kan li det med masser af spyt og øjenkontakt. Vil ikke gå så meget i detaljer... men hun elsker doggy og tager den helt I bund og kommer lækre små frække lyde, mens man arbejder hårdt..

Hun går under navnet Cleo og har også brugt Lykke. 

efter hed sex tog hun tid til hygge snak hun tager fint engelsk. Hun er virkelig sød og nem at snakke med og gør alt hun kan for at det bliver en go oplevelse... jeg havde ihvertfald en af mine bedste oplevelser med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

På Billede nr 8 ser du hvad du møder. Ellers er de fleste billederne tæt på virkeligheden... selvfølgelig med photoshop som mange andre. 

Hun er sød og jeg var bestemt ikke skuffet over det jeg mødte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iver skrev, for 2 minutter siden:

På Billede nr 8 ser du hvad du møder. Ellers er de fleste billederne tæt på virkeligheden... selvfølgelig med photoshop som mange andre. 

Hun er sød og jeg var bestemt ikke skuffet over det jeg mødte.

Tak for hurtigt svar.

Følte du lidt indlevelse (Gfe) agtig, eller var hun mere den professionelle mindre nærværende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var ikke helt ægte gfe, men hun ville gerne kysse. Vi kyssede i optakten og under sex...Som jeg skrev var der lækker øjenkontakt under blowjob og under agten... kunne ikke se hende i doggy .. hun virkede til at nyde det ...  hendes lyde var tæt på ægte .. Det er jo svært at bedømme når man er i det ;) Men jeg følte mig godt behandlet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iver skrev, for 18 minutter siden:

Det var ikke helt ægte gfe, men hun ville gerne kysse. Vi kyssede i optakten og under sex...Som jeg skrev var der lækker øjenkontakt under blowjob og under agten... kunne ikke se hende i doggy .. hun virkede til at nyde det ...  hendes lyde var tæt på ægte .. Det er jo svært at bedømme når man er i det ;) Men jeg følte mig godt behandlet.

Tak Ivar. Du er sku en kammerat

Mener du at 30 år er inden for skiven, eller skal vi 5-8 år op?

God sommer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi skal jo hjælpe hinanden :)

Øj... den var svær jeg vil mene alderen omkring de 33-35 år + ..  jeg tager meget fejl hvis hun er tættere på de 40 år. 

Synes hun var ret lækker og det var en af mine bedste oplevelser "jeg var også godt trængende":D . Jeg har været igennem en del de sidste par år.. denne ligger klart i top 5

du må meget gerne dele din egen oplevelse hvis du laver aftale med hende. Håber du får samme oplevelse som mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ikke et lille nips... der er lidt på siden.

Men en lækker krop og fantastiske bryster :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...