Noob2025 225 Skrevet 23. Juli (edited) Det var min fødselsdag, og jeg besluttede mig for at høre, om jeg kunne få en tid ved Camilla i pigekollektivet i Randers, det kunne jeg. Som altid bliver man modtaget med et smil af Camilla, som idag var iført en bodystocking der ikke var alt for god til at dække hendes dejlig C skåls bryster. Uhmmm dejligt. Efter det økonomiske er overstået, sidder jeg nøgen på sengen og venter på at Camilla kommer tilbage, og jeg venter ikke længe før hun kommer ind ad døren. Hun sætter sig på knæ foran mig og vi begynder sultent at tungekysse hinanden. Efter at have kysset lidt, og banditten har hejst flaget, retter Camilla sin opmærksomhed mod de sydlige himmelstrøg og begynder at give et dejligt blowjob, mens jeg behændigt får krænget stopperne af hendes bodystokking ned fra skuldrene så hendes dejlig bryster kan komme ud og få lidt luft. Et vidunderligt syn. Vi ligger os op på sengen, og Camilla fortsætter sit blow, mens jeg ager hendes naturligt lange hår, skuldre og krop. Efter lidt tid slynger vi os sammen og tungekysser lidt mere inden jeg bliver sendt ned for at gøre gengæld på hende. Jeg nyder virkligt at slikke fisse, og Camilla lyder også til at kunne lide det, om hun fik orgasme skal jeg ikke kunne sige, men hun vred sig da lidt til sidst, og mente at nu var det på tide at hun fik noget pik. På med kondomet, og så en tur i missionær. Stadig kyssende og kneppende gav jeg den gas, med små dybe hoftestød ind i hende, og blev belønnet med masser af lyd og støn fra Camilla som ændrede sig i takt med at jeg variere tempoet, dels for at give hende lidt valuta for pengene, og dels for ikke at skyde kanonen af for tidligt. Jeg tror ikke jeg har hørt Camilla tage sådan på vej før, så jeg må have lavet noget hun kunne lide. Det hele kulminerede i at Camilla borede hendes negle ind i ryggen på mig og viskede mig i øret…. sprøjt i mig. Det kunne jeg ikke lade stå uhørt hen så jeg gjorde en sidste kraftanstrengelse og fyldte kondomet, med min sæd. Hold op en tur. Vi ligger og kysser lidt mens pikken pulser færdig, og jeg må bare konstatere at en time går relativt hurtigt i selvskab med Camilla. Bagefter ligger vi og snakker lidt, og griner af at Camillas hår nærmest er blevet drivvåd af sved fra vores hyrdetime. Hvis du er til GFE, så kan jeg varm anbefale Camilla. Her går man aldrig galt i byen. Jeg har været ved Camilla 4 gange før, og hun var den første danske “Profesionelle” GP jeg mødte i dette univers siden min sexkøber debut i starten af året her. Den gang viste jeg ikke rigtig hvad GFE egentlig var for noget, men det lavede Camilla godt nok på, uha uha uha. Jeg var solgt efter at have besøgt hende første gang. Camilla er dejlig, mild og omsorgsfuld ligesom der står i hendes Annonce. https://annoncelight.dk/showad/398982 Redigeret 23. Juli af Noob2025 Rettelse 10 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goakjeld 33 Skrevet 23. Juli Kan kun give dig ret Camilla er helt fantastisk og besøger hende næsten hver gang hun er i Randers , var desværre på ferie i denne uge så må vente til næste onsdag når hun er tilbage. Man kan kun blive afhængig af hende på den gode måde , glæder mig allerede til at se hende igen. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Camilla sexy milf 73 Skrevet 26. Juli Nurrrhhh tak babe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg