drmabuse 703 Skrevet 23. Juli (edited) Jeg havde, ligesom @Moe-lester og sikkert flere andre fået øje på Polly (jeg kan stadig ikke få Nympho links til at virke, jeg beklager) og tænkte at nu var det på tide at være sammen med en pige der var højere end jeg er. Kontakten gik let og ubesværet, vi fik sat en aftale op som jeg bekræftede på dagen og fik anvist en kendt adresse i Carlsbergbyen. Som altid kørte jeg dertil med sommerfugle i maven. Jeg havde både set de utroligt lækre modelbilleder af Polly, samt de mere afdæmpede videoer og tænkte at hvis hun ikke levede op til forventningerne kunne jeg vende om i døren. Jeg kom op og ringede på, nu var det sandhedens time! døren gik op og der stod Polly, høj, blond og dejlig. Lejligheden var pæn, ren og indbydende -med en forrygende udsigt over byen, det betyder meget for mig. De angivne 186 cm passer meget godt, havde hun skrevet højere ville jeg heller ikke mene at hun havde snydt på vægtskålen. Hun var dermed et godt stykke mere end 40 cm højere end Alice som jeg var sammen med sidst! Vægten er over de 57 kg -heldigvis, ellers havde hun været det rene skind og ben, men hun er slank og har et smukt og stærkt ansigt -de to videoer viser det ganske godt. Alderen passer fint. Polly var meget sød og imødekommende, iklædt en fin silke morgenkåbe, vi fik afregnet for 30 minutter og jeg kom i bad. Da jeg kom ud spurgte Polly hvad jeg kunne lide -det er godt stil, jeg sagde at jeg kunne lide at være sammen med en sød pige, helt almindelig sex, i bagklogskabens lys ville en mere klar udmelding måske have været bedre. Vi kom ind til sengen og jeg fik tøjet listet af hende,. Hendes bryster er ikke struttende og lidt til den bløde side, men de er dejlige at røre ved og lege med -man skal være varsom, hun er lidt følsom, men god til at kommunikere. Hun skriver b-skål, jeg vil mene at det er en meget stor b-skål, grundet hendes højde (jeg var for meget gentleman til at se i hendes BH...). Hun gav et glimrende blowjob, dog var der lidt afstand mellem os, hun var ikke helt så indladende som jeg havde håbet -men heller ikke afvisende på nogen måde. Der var fin øjenkontakt. Hun spurgte om jeg ville være "boss" (altså ovenpå) jeg sagde som sandt var, at jeg godt ville prøve lidt af hvert og startede med at tage hende i missionæren. Dejligt udsyn til de gyngende bryster og lidt kysseri. Hun virkede til at kunne lide det og det er altid en turn-on! Det var en god oplevelse at være sammen med en så høj pige, det virkede ikke på nogen måde akavet. Hun spurgte om jeg ville tage hende bagfra -ja tak! Først var hun på knæ og albuer, så kom hun ned på maven, det var godt! dejlig bagdel at støde imod, hun havde hovedet på siden og legede med sig selv mens hun stønnede, lækkert! Efter lidt tid sagde hun at vi skulle komme sammen, vi havde ikke været igang særligt længe, så det var liiidt en turn-on. Jeg sagde at jeg hellere ville se hende komme først og spurgte ind til om hun ville ride mig, det var hun ikke meget for, selvom det står som en ydelse. Jeg havde faktisk set frem til at se en høj pige ride mig, så det var lidt øv -men jeg kunne have sagt det tidligere, så havde i fået afstemt forventningerne eller hun havde sagt ja. Jeg kunne mærke at hun gerne ville have at jeg afsluttede, men så skete det hverken værre eller bedre end at jeg trak mig tilbage og hun ligeså, hvilket jeg først bemærkede da jeg stødte frem igen og ramte hendes mellemkød...Det var ubehageligt for os begge -et hændeligt uheld som jeg undskyldte for i overstrømmende vendinger. Hun tilbød et håndjob uden kondom, jeg takkede ja. Hun var god til det, efter lidt instruktion, men igen sad hun så det var svært at kæle for hende, så jeg bad hende lege med sig selv, det gjorde hun og det var godt! Jeg kom i en god lang orgasme og hun stoppede ikke før jeg var tømt og hun var sød til at hjælpe med at tørre af. Ud i bad igen og lidt smalltalk. Hun er en kvik og sød pige, det var nemt at tale med hende og jeg tror at hun måske ville varme mere op i sengen efter et par besøg, men jeg tror ikke at hun har en lang karriere i faget, eller også var den berømte kemi der bare ikke helt. Jeg havde et fint besøg og hun er virkelig sød at være sammen med og jeg skal huske at være mere eksplicit når jeg bliver spurgt. Er man til at besøge den supermodel man ser på flere af billederne så bliver man nok skuffet, er man til at besøge en sød høj og blond pige der er meget imødekommende, men også lidt afdæmpet i sengen, så er hun afgjort et besøg værd. Jeg er, som man nok kan læse, ikke helt oppe og ringe over mit besøg, men jeg havde måske også for høje forventniger da mit sidste besøg i samme bygning var forrygende. Når det er sagt, er jeg glad for at have besøgt Polly, hun er sød. Ærbødigst, DrMabuse Redigeret 24. Juli af Bryan Mills Adresse 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 938 Skrevet 23. Juli (edited) https://nympho.dk/n26360/8803/polly-star Er det hende her? Man kan ikke linke direkte til nympho fra EG, men man kan godt sætte link ind, så skal andre bare selv markere det og søge. Redigeret 23. Juli af Jernet tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit_Hughie 104 Skrevet 23. Juli Klikbart link: https://nympho.dk/n26360/8803/polly-star 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 917 Skrevet 23. Juli (edited) drmabuse skrev, for 3 timer siden: , det var hun ikke meget for, selvom det står som en ydelse Hvorfor I alverden vil en GP ikke ride ovenpå Tak for en udførlig og brugbar anmeldelse /B Redigeret 23. Juli af ButterflyMan Mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1316 Skrevet 23. Juli ButterflyMan skrev, for 1 minut siden: Hvorfor I alverden vil en GP ikke ride ovenpå /B Fra en tidligere legeveninde, der var 190cm, kan høje piger nemt føle de ser enorme ud (højde mæssigt) når de ridder i cowgirl, medmindre fyren er mindst lige så stor Dét sagt, mærkeligt at hun tilbyder det, hvis der er hændelige situationer der diskvalificerer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 703 Skrevet 23. Juli ButterflyMan skrev, for 19 minutter siden: Hvorfor I alverden vil en GP ikke ride ovenpå Tak for en udførlig og brugbar anmeldelse /B @ButterflyMan Ja jeg undrede mig også -særligt da det fremgår af hendes menu. Jeg tænkte at det nok hang sammen med at hun ville føle sig stor/udstillet givet hendes højde, hvilket @Argent bekræfter i hans indlæg. Tak for de pæne ord! Argent skrev, for 12 minutter siden: Fra en tidligere legeveninde, der var 190cm, kan høje piger nemt føle de ser enorme ud (højde mæssigt) når de ridder i cowgirl, medmindre fyren er mindst lige så stor Dét sagt, mærkeligt at hun tilbyder det, hvis der er hændelige situationer der diskvalificerer Netop det at blive redet af en høj pige var noget der tiltrak mig -men jeg havde ikke lyst til at skulle overtale hende til det. Ærbødigst, DrMabuse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg