Hop til indhold

Recommended Posts

Nu er det sådan jeg har fødselsdag idag - beklager vejret - og kan i brødre hjælpe mig med hvem jeg skal give mig selv i gave i år ? 

Ingen præferencer bare ikke meget overvægtig eller behåret forneden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Ledelsen med alle disse fremragende forslag skulle du måske lave en tur de fødselsdag knep, hvis det er svært at vælge og pengene er til det. Man skal jo være god ved sig selv på denne dag.

Tillykke med dagen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swarley skrev, for 7 timer siden:

@Ledelsen med alle disse fremragende forslag skulle du måske lave en tur de fødselsdag knep, hvis det er svært at vælge og pengene er til det. Man skal jo være god ved sig selv på denne dag.

Tillykke med dagen:)

Mange tak 

Det kunne være fantastisk med en Tour De fødselsdags knep - desværre er økonomien ikke lige til at besøge alle de søde piger - formen er heller ikke til det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde selv en fantastisk uge i start juli hvor jeg fejrede min fødselsdag med en fræk tour af selvforkælelse og frække aftaler, startende med Sommer, Sex og Sunshine , efterfulgt af et ikke anmeldt Gang Bang event og så sluttede jeg af med Sensuel Sommer massage med Ammarose Anna

Det var det bedste jeg har gjort længe i min ferie og ugen for min fødselsdag. ;) <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...