Hop til indhold

Fødselsdag

Featured Replies

Skrevet

Nu er det sådan jeg har fødselsdag idag - beklager vejret - og kan i brødre hjælpe mig med hvem jeg skal give mig selv i gave i år ? 

Ingen præferencer bare ikke meget overvægtig eller behåret forneden 

Skrevet

@Ledelsen med alle disse fremragende forslag skulle du måske lave en tur de fødselsdag knep, hvis det er svært at vælge og pengene er til det. Man skal jo være god ved sig selv på denne dag.

Tillykke med dagen:)

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, for 7 timer siden:

@Ledelsen med alle disse fremragende forslag skulle du måske lave en tur de fødselsdag knep, hvis det er svært at vælge og pengene er til det. Man skal jo være god ved sig selv på denne dag.

Tillykke med dagen:)

Mange tak 

Det kunne være fantastisk med en Tour De fødselsdags knep - desværre er økonomien ikke lige til at besøge alle de søde piger - formen er heller ikke til det 

Skrevet

Jeg havde selv en fantastisk uge i start juli hvor jeg fejrede min fødselsdag med en fræk tour af selvforkælelse og frække aftaler, startende med Sommer, Sex og Sunshine , efterfulgt af et ikke anmeldt Gang Bang event og så sluttede jeg af med Sensuel Sommer massage med Ammarose Anna

Det var det bedste jeg har gjort længe i min ferie og ugen for min fødselsdag. ;) <3 
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.