Hop til indhold

Fodfetish❤️ på annoncelight

Featured Replies

Skrevet

Kære Alle,

Har egentligt denne efterlysning oppe i det almindelige forum, men tænker at den også kunne høre til i dette forum her :-) 

Denne annonce tikker en masse bokse af hos mig, men ville alligevel lige høre herinde, om der er nogen der har erfaring med hende? Og selvfølgelig om det er en reel annoncør 

Fodfetish ❤️

https://annoncelight.dk/showad/432979

annonce id : 432979

tlf 71835612

Skrevet

Ingen erfaring imen nu du har efterlyst et par gange har jeg kigget i annoncen. Jeg forstår så udmærket fascinationen over et par smukke kvindefødder men sig mig, hvorfor er der ikke nogle flere billeder af fødderne i annoncen? Når det nu er dem der sælges... 

Redigeret af Hedonis

Skrevet

Jeg er desværre ikke skandinavisk, ellers havde jeg sku prøvet på at få en aftale i hus :(

Skrevet
  • Author
Hedonis skrev, for 21 timer siden:

Ingen erfaring imen nu du har efterlyst et par gange har jeg kigget i annoncen. Jeg forstår så udmærket fascinationen over et par smukke kvindefødder men sig mig, hvorfor er der ikke nogle flere billeder af fødderne i annoncen? Når det nu er dem der sælges... 

Ja, det kunne man godt have ønsket sig :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.