Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog en for holdet og besøgte uanmeldt Tanya i Frederikshavn. 
https://annoncelight.dk/showad/428184

Udfra billederne vidste jeg godt der var en risiko. Jeg vil sige at model billederne ligner hende mest, men med lidt mere alder og kilo på. Hun er okay pæn, om det er hende på billederne er svært at sige. 
jeg tog 45 min til “promotion” pris. 
Det hele startede meget godt, mødte en sød pige i døren, jeg fik betalt og hun skulle igang med massage. Der gik det først lidt galt for mig. Hun brugte 5 min på at hente olie, køkkenrulle og vådservietter, mens jeg lå der nøgen og ventede. 
Massagen var egentlig rigtig god og dejlig hård, men lige pludselig skulle jeg vende mig om, tænker der var gået 10 min max. Ingen pirring ingen B2B. Så ville hun i gang med BJ. Min pik blev vasket med vådservietter som om den aldrig havde været ren før. (Det var den) så gik hun i gang med BJ og det var faktisk mega godt og egentlig okay tid. 
På min gummi også satte hun sig på mig, efter ganske kort tid spurgte hun om jeg var kommet, det var jeg så ikke. Hun blev ved med at spørge. Vi skiftede stilling og jeg kom efter lidt tid. Så blev jeg nærmest smidt i bad og farvel og tak. Stod på gaden igen efter 30 min. lidt ærgerligt oplevelse, fordi jeg synes egentlig det kunne have blevet godt. 
Ingen gentagelse fra min side, måske nogen andre er mere heldig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende, slet ikke den oplevelse jeg havde, fik dejlig massage. Fik stille og roligt bj, på med gummi også bagfra. Sluttede af med bj hvor hun slugte hver en dråbe, hun skyndte sig ikke bagefter og suttede videre. Fantastisk bj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...