Hop til indhold
hoho92

Det varme vejr kan bare noget andet

Recommended Posts

Sidst jeg nok skrev noget herinde er meget længe, men har da kigget meget på sidelinjen løbende.

Har prøvet meget siden, men ikke skrevet om.. 

Men den her gang vil jeg dele min oplevelse.

det også første gang i snart 3 år jeg rejste alene uden kæreste

Lade os starte et sted i Danmark. 

Først og fremmest trods min alder på 33 år har jeg en stor svaghed for modne smukke kvinder. 

Når jeg ser en jeg kan lide går jeg over og snakker med kvinden, ud af rigtige mange afvisninger for jeg meget sjældent fangst og det lykkes. 

Men den her gang foran en forretning et sted i Danmark så jeg en meget smuk kvinde på 55 år. ( det oplyste hun til mig ) 

Grunden vores alders forskel træk hun sig, selv om hun synes jeg var modig. Vi sagde farvel og ikke mere om det for nu.

Efter 3 måneder er jeg på ferie i Egypten. 

Der forsøger jeg selvfølgelig at se om hvordan det kan lade sig gøre at være sammen med en kvinde, men alle online sider ser meget fake ud. Så det bliver ikkr det stor der kommer ud af det, men jeg lære en taxa chauffør at kende og lidt efter lidt og et par dage senere når han lære mere om mig.. spørger han om jeg ikke var interesseret i en kvinde når nu jeg var selv. 

Jeg siger selvfølgelig jo. Han vil køre mig til et sted, hvor jeg fortæller ham at jeg ikke vil køres steder hen. Blev lidt skeptisk over det og træk mig fra aftalen.

2 dage senere ringer han på min telefon og fortæller mig at han kan får en kvinde på min hotel værelse og jeg selv skulle aftale pris med hende. 

Jeg godkender det og hun kommer senere på aften. 

Kvinden er ikke det jeg ønsker helt, men stadig nok til at hun kan tænde mig. Vi får snakket penge, som er 4500 lokal valuta. 

Vi får hygget og det var et okay knald, men ikke et minde eller noget hura.

Næste dag om morgen hvor jeg er på vej ude til poolen ser jeg den samme danske kvinde jeg så i Danmark

2 timer senere er hun også ved poolen sammen med 2 andre af hendes veninder..

Vi fik øje kontakt med hinanden og jeg tænkte jeg skal forsøge igen! 

Men tænkte at hun vil afvise foran hendes veninder og tænkte jeg måske kunne skrive på et stykke papir mit værelses nummer på ( sådan ligesom på film ) imens jeg skriver det ned tænker jeg hold kæft hvor er jeg dog bare dum haha. Den vil hun sikkert grine af.. Men jeg gjord det alligevel da begge veninder ikke var i nærheden. Jeg gæv hende papiret og snakke lidt med hende, om hvor godt hun ser ud og alt muligt, i det øjeblik følte jeg var den bedste digter og ordne kom bare flydende ud af min mund. Hun åbnede papiret og så nummer værelse på. Så gæv hun den mig igen og jeg tænke det ikke var noget for hende. Så da jeg smutter siger hun at nu har hun værelse nummer husket i hovedet. 

Først dagen efter imens vi sidder og spiser på hotellet går hun forbi og spørger mig om jeg er på værelset efter kl 22. Jeg siger ja, hun svar vi ses så. 

Hun kommer ind og vi har så dejlig sex sammen og det hele er bare så fantastisk. 

Jeg tænkte at jeg havde betalt 4500 for noget plat og her for jeg luxus til ingenting. Den kvinde var så dejlig hele vejen rundt og hun var ikke bange for at tage fat eller snakke frækt. 

Da vi blev færdig var vi ude pp altan og ryge sammen og brugte meget tid sammen, hvor vi snakkede om alt muligt. Jeg spurgte efter hendes danske telefon nummer, hvor hun siger at det ikke en god ide, du har kæreste på også vil hun opdage det... ja hun kendte mig og havde åbenbart undersøgt hvem jeg var fra dengang i Danmark. Men hun havde også en mand så det var noget mellem os i udlandet og jeg skulle ikke hilse pp hende i Danmark hvis vi så hinanden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Er der en ting jeg har lært med alderen, så er det hvor rigtigt det her ordsprog er: You miss 100% of the shots you don't take.

Hvis man føler at man har en chance, så skal man tage den. Det værste der kan ske, er at man bliver afvist.

Redigeret af plasticlove

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, for 51 minutter siden:

Er der en ting jeg har lært med alderen, så er det hvor rigtigt det her ordsprog er: You miss 100% of the shots you don't take.

Hvis man føler at man har en chance, så skal man tage den. Det værste der kan ske, er at man bliver afvist.

Du har fuldstændig ret. Man skal ikke lade sig skramme af en afvisning. Har godt nok fået mange, men engang i mellem er der bid også bliver man jo bedre og bedre til det. Men netop den her oplevelse tænkte jeg var en stor gevinst da det var af en kvinde jeg engang har fået en afvisning fra før. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...