Hop til indhold

Recommended Posts

Midt i al snakken om regn i Danmark, efter skønne solskinsdage, fik lysterne igen overtaget. Valget faldt på smukke skønne Annays i Vejle, som jeg besøgte for første gang, men sandelig ikke sidste.

https://annoncelight.dk/showad/430072

Bliver i døren mødt af en smuk blondine i høje hæle, nøjagtig som på billederne og i samme tøj. Kunne faktisk tro, at en del af billederne stammer fra lejligheden. Vi aftaler 30 min med kys og superfransk, som jeg næsten altid vælger.

Efter afregning, lader jeg tøjet falde alt imens jeg holder hende tæt, kysser hende blidt, og de store flot lavede bryster, bliver rørt, blotlagt og kærtegnet. De er smukke og meget bløde, så wow…., de nydes…., hun sætter sig på alle 4 i sengen, og rækker ud efter pikken det allerede er stiv, og jeg ser den forsvinde ind i hendes lille frække mund…, sikke et syn og oplevelse, at hun ligger der med blottede bryster, sin frække dejlige struttende røv og min pik I munden…., hvor jeg nyder disse øjeblikke……., 

Mig op i sengen, på ryggen og hun smider resten af det frække undertøj, og jeg beder om en 69, hvor jeg ser, smager og mærker hendes fisse og stjerne helt tæt på, alt imens mine hænder rører hende alle de steder som de kan nå på hendes lille krop……

På med gummi og hende ovenpå, hun sænker sig ned over pikken, og jeg mærker hvor stram hun er…., hvor er det godt…., hun ridder mig sagte og synet af det smukke ansigt og den frække krop der lige nu er der for mig, gør mig lykkelig….., nå om og tage hende bagfra inden missionæren afprøves blidt for ikke at komme for hurtigt…, trækker mig ud, smider gummi og kommer ud over hendes mave…..,

Igen en super oplevelse fra en selvstændig pige, der selv skriver og hvor billeder er nøjagtig som hun er. At Annays så samtidig er smadder sød, gør bare at smilet hos mig igen er stort:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 21 timer siden:

Hvor er jeg træt af jeg ikke turde tage chancen i Aalborg. Øv

men TAK for anmeldelsen

Velbekomme, altid dejligt at kunne dele gode oplevelser:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...