Hop til indhold
B-ande

libidulounge tåstrup

Recommended Posts

Besøgte dette sted for nogle år siden, super sted, rigtige gode forhold, først i bad hvor man blev vasker og sat i stemning efterfølgende i spa hvor den fik hele armen, og så ind på værelset.

Er stedet flyttet?

Og er der andre steder hvor man kan få samme behandling?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Steder er fuldstændig lukket, adskillige år siden efterhånden.

Husker det selv som nogle af de absolut mest luksuriøse oplevelser man kunne forkæle sig selv med - pigen Christina der arbejde der var en cougar udover alle grænser og forventninger, og jeg har hyppig genganger trods mine unge år... Uden videre var stedet nedlagt dog, og pigerne ingensteds at finde :( Kæmpe skuffelse!

 

 

Mindes dog at der var en del kvababelser mht. deres service-niveau, som åbenbart vekslede en HEL del, pigerne imellem.

Blev selv beskyldt for at være "inside-anmelder" i en længere ros af stedet på hedomax; øjensynligt var der nogle virke anti-fans at finde!

Personligt har jeg kun gode minder fra dengang - hvis Christina mod alle odds læser med, så skriv da en privat-besked ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...