Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har kigget på Helles annonce (EB) mange gange, men uden at jeg har fået min r.. lettet.

http://helleprivat.dk/

Det blev der rettet op på i sidste uge.

Hun bor pænt og rent. Jeg blev vist ind i soveværelset/hyggerummet, - og der stod så sengen!!! En megakæmpe himmelseng, som indbød til det helt store. Jeg havde besluttet mig for en halv time (500,-).

Vi snakkede en del, inden det frække tog fart. Jeg slikkede hendes velsmagende skød og opdagede hvor snæver hun var, da jeg fik en finger med op - og ja - du godeste hvor var hun lækker snæver om bettemand. Så det gik alt for hurtig med at skyde ladningen af. Med lidt aktiv hjælp fra hende, meldte føromtalte bettemand sig parat igen, - og så fik hun en god og langvarig "udblokning".

Alt i alt en god oplevelse - dog er billedet på hendes hjemmeside nok nogle år gammelt og kroppen er blevet lidt mere voluminøs.

Det blev noget over en halv time, men ingen brok over det :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg har også besøgt denne dejlige kvinde ,det kan godt være at biledet ikke er af helt ny dato men hendes service er der absolut intet  galt med . Der får man til fulde hvad der er betalt for ,og jeg kommer helt sikkert igen ,med stor hilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt denne kvinde og hun snakker i et væk om alt hvad der rør sig i lokalsamfundet som rager mig en skid. en småfed halvgammel dame ikke til at se når hun åbner døren, men jeg havde aftalt en time og hun begyndte at sutte og gnaske og jeg spørger om ikke hun kunne tage den lille lidt dybere hvilket jeg straks fortrød da hun holdt op øjeblikkeligt og begyndte at snakke om at så kunne jeg se hvad hun havde fået til morgenmad og at hvis man havde et jern i den størrelse kunne man ikke regne med at der var nogen der kunne tage den til roden. ok sut bedste jeg skal snart hjem bollede hende til sidst efter at jeg havde hørt om hendes astma og at hun derfor ikke kunne holde til at ride en tur på bitte manden. så jeg gik efter en halv time og kommer aldrig igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det ved du vel godt når du ved hun er sygeplejerske :cool:  men ellers er det i udkanten af Roslev på saling

At hun er sygeplejerske står på hendes hjemmeside. + "Hun er en varm og kærlig, imødekommende, glad og smilende pige, naturlig og kultiveret". Helt enig.

Og til FrækFyr:  Du kan roligt besøge Helle - hun er en sød pige på ca. 50 år, hvor du virkelig får en god oplevelse. Så jeg kan helt tilslutte mig "1001nat" og "DINO96" anmeldelse

Skøn superfransk og dejligt ridt. Næste gang turen går til Mors, skal der lige tages en lille omvej til Helle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt denne kvinde og hun snakker i et væk om alt hvad der rør sig i lokalsamfundet som rager mig en skid. en småfed halvgammel dame ikke til at se når hun åbner døren, men jeg havde aftalt en time og hun begyndte at sutte og gnaske og jeg spørger om ikke hun kunne tage den lille lidt dybere hvilket jeg straks fortrød da hun holdt op øjeblikkeligt og begyndte at snakke om at så kunne jeg se hvad hun havde fået til morgenmad og at hvis man havde et jern i den størrelse kunne man ikke regne med at der var nogen der kunne tage den til roden. ok sut bedste jeg skal snart hjem bollede hende til sidst efter at jeg havde hørt om hendes astma og at hun derfor ikke kunne holde til at ride en tur på bitte manden. så jeg gik efter en halv time og kommer aldrig igen.

Jeg er desværre nødt til at give Slikmunden ret.

Jeg var på sommerferie i området omkring Mors, og ledte som en gal efter en fræk oplevelse, og Helle var stort set det eneste tilbud jeg kunne finde. Jeg havde desværre læst en positiv anmeldelse herinde, og så lod jeg mig samtidig lokke af de gode priser.

Helle er en tyk gammel dame ( over 60 år ). Hun er rigtig sød - ingen tvivl om det, og soveværelset såvel som sengen er rigtig dejligt. Jeg havde bestilt en time og hun havde forinden bekræftet, at hun var til selvsiddende strømper (som er vigtigt for mig) og at hun suttede mig færdig uden gummi.

Hun begyndte med lidt rimelig fransk, uden dog at tage den ret langt ind. Hun sutter utroligt monotont, og der gik ikke lang tid før hun satte gummi på og ville kneppes. Nuvel - jeg tænkte at hun kunne sutte videre lidt senere, for vi havde jo god tid. Op på Elvis kommer hun da også, om end hun beklager sig over hendes dårlige ryg. Så sidder hun ellers der urokkelig. Så jeg begynder at stikke til nedefra, men det er sku lidt svært, når hun er så velvoksen, og hun ikke er ret høj, så hun hviler med hele hendes vægt på mine ben. Det var så afgjort det kedeligste knald jeg til dato har fået.

Da jeg var opsat på at få lidt godt, bad jeg hende give mig oliesvensk i stedet, og efter jeg var kommet, skyndte jeg mig at tage tøj på, og ud af vagten efter ca 35 min og 1.000 kr fattigere. Frarøvet vil jeg næsten sige. Eneste plus er, at hun var høflig, ren og sød. Men fuck hvor var de penge spildte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Helle en enkelt gang. Super oplevelse og jeg kommer der helt sikkert igen.

Jeg mener på ingen måde hun er tyk. En kvinde med former men ikke tyk.

Kan klart anbefales

500 kr for 30 min, men jeg var der næsten en time :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helle er jo 50+, og rigtig sød. - har besøgt hende nogle gange, og det eneste negative jeg kan sig, er at hun ikke kunne ride pga. dårlig ryg. Hvad forventer man når man besøger sådan en "voksen" dame. - jeg oplevede hendes fantastiske seng der fyldte hele soveværelse, hendes gode humør, og ingen tegn på stress eller hast. Hun snakker meget, og hvad så :-)

Når jeg kommer forbi igen, = besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...