Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
dengamlejyde skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der har besøgt hende og vil dele info. Hun har været på noget tid men finder intet skrevet om hun er et besøg værd.

https://annoncelight.dk/showad/365700

Jeg kan da starte med at bekræfte at det er hende der er på billederne. Hun kan sit kram og virker til at kunne lide det. Hun giver den gas og er indlevende. Jeg har været der et par gange, men forventer helt klart at komme igen når jeg er på de kanter. 

Skrevet
  • Author

Lyder som om jeg skal forbi når jeg er i området næste uge. Tilbyder hun det der står i annoncen ( anal mm. ) 

Skrevet
dengamlejyde skrev, for 22 minutter siden:

Lyder som om jeg skal forbi når jeg er i området næste uge. Tilbyder hun det der står i annoncen ( anal mm. ) 

Hun tilbyder alt;-)  som alt er muligt

Skrevet

Har også været det....jeg var ikke så heldig, hun lugtede grimt både ud af munden og forneden og så er hun ikke ret køn efter min smag hverken udsende og krops bygning 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.