Morten K 3 Skrevet 21. Juli Jeg har besøgt Danske Marlene, hun er fucking dejlig. https://annoncelight.dk/showad/423952 Jeg er altid skeptisk første gang når jeg ikke har se ansigtet, men hun er virkelig smuk og wow en udstråling, det blik hun sendte mig, direkte i øjnene mens hun lå på knæ og suttede min pik var fucking frækt, et blik der ramte mig flere gange under de 45 minutter jeg besøgte hende. Hun har store flotte bryster og hendes krop spiller max, det bedste sex jeg har fået længe! jeg bookede hende til at være min chefs uartige frue, en rolle hun leverede til ug. Jeg besøgte hende i Vejle, stedet var meget diskret og rent. Tilbage er der kun at sige, kom afsted, hun skal opleve. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1457 Skrevet 21. Juli Er der nogen der ved hvorfor nogle indlæg fremgår med ekstra stor skrift, som denne? Det er vildt irriterende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chibi 16 Skrevet 21. Juli Det är valt av skribenten som skrev inlägget. I textrutan där du skriver texten finns en meny överst. Näst längst till höger finns en rullgardinsmeny. Skriv in din text, markera den, och dra sedan ned rullgardinen så kan du välja mellan olika typsnitt-storlekar. Detta inlägg är skapat med pitch (storlek) 18. //Chibi 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 112 Skrevet 22. Juli Morten K skrev, for 10 timer siden: Jeg har besøgt Danske Marlene, hun er fucking dejlig. https://annoncelight.dk/showad/423952 Jeg er altid skeptisk første gang når jeg ikke har se ansigtet, men hun er virkelig smuk og wow en udstråling, det blik hun sendte mig, direkte i øjnene mens hun lå på knæ og suttede min pik var fucking frækt, et blik der ramte mig flere gange under de 45 minutter jeg besøgte hende. Hun har store flotte bryster og hendes krop spiller max, det bedste sex jeg har fået længe! jeg bookede hende til at være min chefs uartige frue, en rolle hun leverede til ug. Jeg besøgte hende i Vejle, stedet var meget diskret og rent. Tilbage er der kun at sige, kom afsted, hun skal opleve. Hun lyder som en kvinde efter min smag. Hvad betalte du skønheden for 45 min.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boogieman 1 Skrevet 23. Juli Morten K skrev, den 21.7.2025 at 21:00: Jeg har besøgt Danske Marlene, hun er fucking dejlig. https://annoncelight.dk/showad/423952 Jeg er altid skeptisk første gang når jeg ikke har se ansigtet, men hun er virkelig smuk og wow en udstråling, det blik hun sendte mig, direkte i øjnene mens hun lå på knæ og suttede min pik var fucking frækt, et blik der ramte mig flere gange under de 45 minutter jeg besøgte hende. Hun har store flotte bryster og hendes krop spiller max, det bedste sex jeg har fået længe! jeg bookede hende til at være min chefs uartige frue, en rolle hun leverede til ug. Jeg besøgte hende i Vejle, stedet var meget diskret og rent. Tilbage er der kun at sige, kom afsted, hun skal opleve. For ikke at sige, det er ren reklame.... Kan vi stole på billederne? Beskriv lidt hendes krop/udseende. Er hun slank/flad mave eller lidt mave/ligner hun ikke en stilfuld milf eller andet? Er hun køn? Passer alderen/højde/vægt? Vi skal bruge flere detaljer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg