Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Danske Marlene, hun er fucking dejlig.

https://annoncelight.dk/showad/423952

Jeg er altid skeptisk første gang når jeg ikke har se ansigtet, men hun er virkelig smuk og wow en udstråling, det blik hun sendte mig,  direkte i øjnene mens hun lå på knæ og suttede min pik var fucking frækt, et blik der ramte mig flere gange under de 45 minutter jeg besøgte hende.

Hun har store flotte bryster og hendes krop spiller max, det bedste sex jeg har fået længe!

jeg bookede  hende til at være min chefs uartige frue, en rolle hun leverede til ug.

Jeg besøgte hende i Vejle, stedet var meget diskret og rent.

Tilbage er der kun at sige, kom afsted, hun skal opleve.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der ved hvorfor nogle indlæg fremgår med ekstra stor skrift, som denne?

Det er vildt irriterende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det är valt av skribenten som skrev inlägget.

I textrutan där du skriver texten finns en meny överst.  Näst längst till höger finns en rullgardinsmeny.  Skriv in din text, markera den, och dra sedan ned rullgardinen så kan du välja mellan olika typsnitt-storlekar.
Detta inlägg är skapat med pitch (storlek) 18.

//Chibi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morten K skrev, for 10 timer siden:

Jeg er altid skeptisk første gang når jeg ikke har se ansigtet, men hun er virkelig smuk og wow en udstråling, det blik hun sendte mig,  direkte i øjnene mens hun lå på knæ og suttede min pik var fucking frækt, et blik der ramte mig flere gange under de 45 minutter jeg besøgte hende.

Hun har store flotte bryster og hendes krop spiller max, det bedste sex jeg har fået længe!

jeg bookede  hende til at være min chefs uartige frue, en rolle hun leverede til ug.

Hun lyder som en kvinde efter min smag. 
Hvad betalte du skønheden for 45 min.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morten K skrev, den 21.7.2025 at 21:00:

For ikke at sige, det er ren reklame....

Kan vi stole på billederne?

Beskriv lidt hendes krop/udseende.

Er hun slank/flad mave eller lidt mave/ligner hun ikke en stilfuld milf eller andet?

Er hun køn?

Passer alderen/højde/vægt?

Vi skal bruge flere detaljer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...