Gæst Skrevet 7. April, 2014 I en anden tråd læste jeg, at Line har 10-12 kunder på en vagt som for fransk m.m. og en anden tråd læste jeg, at hun kun havde en fridag på 14 dage. Så det bliver over 50 kunder på en uge. Det må da være tegn på, at finans krisen er slut, hvis det er generelt gældene at I piger har 10-12 kunder pr dag. Altså bortset fra Sisse, der har nævnt engang at hun max. har 6 kunder på en vagt. Hvis det er sandt at finans krisen ikke kan mærkes mere i branchen, så er det vel også derfor de debaterende piger herinde, kan stå så stejlt på deres priser og som Cheri skrev et sted, at hun lige har sat sine priser op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Ikke at jeg egentlig ønsker at debatere mere med dig omkring noget, så vil jeg alligevel korrigere dig lidt. Det er , hvis du kigger ALT jeg har skrevet, bestemt ikke på hver vagt dette antal er gældende. Det er langt fra hver måned jeg tager den tørn jeg lige har gjort, dette var ( ikke at det kommer dig ved) af nødvendighed for at komme på fode igen, efter turbulent tur i både private såvel som økonomi ruchebanen... Ang krise, ved ikke om det er eller har været det store problem, for ved ikke hvordan det ville være hvis den ikke var der... Kan kun se at på / i mit andet civile job, er nedskæringer markante... Og hvorfor jeg lige skulle fremhæves i dit spørgsmål, er jeg jo ikke så dum, at jeg ikke kan regne ud... Karma is a B... right...? Lad mig citere LOC, alle fyre har noget smart at sige, men jeg vil aldrig give den op, give den op... Say hallo til din f... veninde hahahahahaha... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 8. April, 2014 - ved godt at jeg kan blive upopulær på dette indlæg, men alligevel - jeg spekulere også på om der har været en Finanskrise i branchen ...? fornemmer mere at krisen er indstrømningen af øst-piger med dumping priser, der gøre det vanskeligere for de danske piger - bare en tanke ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 8. April, 2014 Rolias, du formoder at de udenlandske piger har masser at lave mens der er brødnid blandt de danske? Jeg har naturligvis ikke nogen pålidelig statistik, men de udenlandske piger jeg af og til har kontakt med har klaget over et meget langsomt Q1 hvor gæsterne mest har købt quickies frem for halve og hele timer, og jeg har bemærket prisfald og at flere ekstraydelser bliver inklusive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. April, 2014 Jeg skal så lige helt forstå, hvad "Q1" dækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 (edited) Rolias, du formoder at de udenlandske piger har masser at lave mens der er brødnid blandt de danske? Jeg har naturligvis ikke nogen pålidelig statistik, men de udenlandske piger jeg af og til har kontakt med har klaget over et meget langsomt Q1 hvor gæsterne mest har købt quickies frem for halve og hele timer, og jeg har bemærket prisfald og at flere ekstraydelser bliver inklusive. Det er da fantastisk det sidste Har du nogle gode anbefalinger man bare ikke må misse til fattigrøvspenge? Krisen i luderbranchen har vel egentlig været i gang i mange år, styret af østpigerne der kommer til. De sidste 10-15 år er Ludernes priser jo slet ikke fulgt lønudviklingen, de halter langt efter! Ja de burde sgu gå til fagforeningen og starte en strejke. Nå nej de er ikke i fagforening Krisen er jo sådan set ovre, der er en spæd blomstring af ordrebøgerne mange steder. Fyringerne er klinget af vi ser generelt set fremad. Krisen har gjort folk tænker lidt mere mere over, hvordan de bruger pengene. Spørgsmålet er om det rammer Luderne eller om der intet håb er, når mænd tænker med pikken. Jeg ved det faktisk ikke, har læst om Lines mange mænd, men har også på fornemmelsen, der er mange cocktails/enkeltydelser imellem og det er vel et tegn på man tænker over hvor mange penge man bruger. Krisen ændrede jo også på, man ikke længere kunne låne uhæmmet i murstenene og derigennem finansere et overforbrug, så folk er nød til at tænke over pengene Redigeret 8. April, 2014 af Havnebumsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. April, 2014 Jeg skal så lige helt forstå, hvad "Q1" dækker. Årets første kvartal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Til Line. Det afgør du jo helt selv, hvori du vil deltage i debat. Jeg anser hver debat sag, som en ny sag, så hvorvidt jeg er uening med nogle i en sag, kan jeg jo sagtens have samme holdning i en anden sag. Det er nedenstående sætning jeg referere til som er forholdsvis ny. "Jeg har ikke og vil ikke kalde det sygdoms fransk!!! Jeg personlig mener det er ulækkert og har ikke lyst til at sutte 10-12 mænd på hver vagt, MEN hvad andre gør vil jeg ikke blande mig i." citat fra strengen om Olaf Ryes gade. Men antallet af kunder variere måske, alt efter hvad du gerne vil give udtryk for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. April, 2014 mon ikke det handler om at RIGTIG mang har vist hvad de har skullet have tilbage i skat.... og har taget forskud på glæderne ? så bliver feb og marts jo hurtigt gode måneder når man ved der kommer 5 k til 4 april jeg har haft nogenlunde samme antal hver vagt siden jeg startede PD - så jeg ved ikke om der er krise... hvis det antal gæster jeg har nu pr vagt forbliver - så er jeg mere end glad for så får jeg det jeg er der for OG kan give hver gæst mit allerbedste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Til Line. Det afgør du jo helt selv, hvori du vil deltage i debat. Jeg anser hver debat sag, som en ny sag, så hvorvidt jeg er uening med nogle i en sag, kan jeg jo sagtens have samme holdning i en anden sag. Det er nedenstående sætning jeg referere til som er forholdsvis ny. "Jeg har ikke og vil ikke kalde det sygdoms fransk!!! Jeg personlig mener det er ulækkert og har ikke lyst til at sutte 10-12 mænd på hver vagt, MEN hvad andre gør vil jeg ikke blande mig i." citat fra strengen om Olaf Ryes gade.Men antallet af kunder variere måske, alt efter hvad du gerne vil give udtryk for? Nej det gør det ikke, det var for at forklare at hvis jeg kun havde to kunder ville nogen måske sige jamen så kan det da ikke være slemt med superfransk, så for at sætte tingene i perspektiv ville de dage hvor der er de 10-12 gæster, være et billed på hvad jeg mente... Gennemsnittet skal gerne , for mit vedkommen, ligge på 8 gæster pr vagt, så er det en god vagt. At det så, ligesom alle andre steder/ piger, forholder sig sådan, at der er minus dage og gode dage, det ved vi vist alle... Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 8. April, 2014 Jamen det er helt korrekt jeg har sat mine priser op i Hvidovre, på halve og hele timer, da det er det der bliver solgt hos mig, og da vi er 2 i huset nu skal vores priser helst ligne hinannens. Og jeg har altid haft et problem med at få mine priser op til date, så der er blevet reguleret lidt her og der. Om det med hvor mange der kommer ind og ud af døren kommer jo nok an på hvad der bliver solgt, om det er timer eller en hivning. Efter en time i de hårde former, er der som regel en del oprydning, afspritning osv så hvis der er nogen der tror at man er klar lige bagefter til en ny herre så tager man grulig fegl. Jeg vil sige at der er stadig stilstand, men det har der altid været i vintermånederne, og det bliver som regel bedre des mere solen skinner 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 8. April, 2014 Jeg forstår ikke, at i piger vil deltage i dette debat. Da grundlaget er taget ud af en sammenhæng. Og ligegyldig hvad jeres bidrag vil være, vil det kunne udstille jer, både over for forbrugerne som over for de andre piger. For øvrig tror jeg de udenlandske piger hurtigere vil mærke en eventuelt op eller ned konjunktur. Da de ikke enkeltvis har så stabil en fundament på markedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. April, 2014 Jeg forstår ikke, at i piger vil deltage i dette debat. Da grundlaget er taget ud af en sammenhæng. Og ligegyldig hvad jeres bidrag vil være, vil det kunne udstille jer, både over for forbrugerne som over for de andre piger. For øvrig tror jeg de udenlandske piger hurtigere vil mærke en eventuelt op eller ned konjunktur. Da de ikke enkeltvis har så stabil en fundament på markedet. se markering: vil du ikke godt forklare hvad du mener med det ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 8. April, 2014 se markering: vil du ikke godt forklare hvad du mener med det ?? Trådstarteren spekulerer i hvor mange kunder Line og Sisse har på en vagt, og hvor mange fridage Line har. Alt sammen noget, der pillet ud af forskellige sammenhold i forskellige tråde. Det syntes jeg er urimelig. Hvis pigerne begynder at diskutere hvor mange eller hvor få kunder de tager, kan det hurtig bliver en debat om brødnid, succes , pengegebær og andre uheldige udviklinger, som vi har set i andre tråde. Jeg kan ikke se, hvad i positiv kan have ud af sådan en debat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. April, 2014 Trådstarteren spekulerer i hvor mange kunder Line og Sisse har på en vagt, og hvor mange fridage Line har. Alt sammen noget, der pillet ud af forskellige sammenhold i forskellige tråde. Det syntes jeg er urimelig. Hvis pigerne begynder at diskutere hvor mange eller hvor få kunder de tager, kan det hurtig bliver en debat om brødnid, succes , pengegebær og andre uheldige udviklinger, som vi har set i andre tråde. Jeg kan ikke se, hvad i positiv kan have ud af sådan en debat. det har du da ret i .... men vend den om.. hvis vi ser på det fra modsat vinkel jeg har en prisliste... alle kan se hvad jeg tager for tingene... hvis jeg nu fortæller at jeg sidder og venter på kunde nr 9 idag... jeg har haft en fantastisk dag fra start til slut og mit humør er amazing så kan pigerne se hvordan MIN forretningsmodel giver bonus... pigerne kan se hvilken prisliste der giver god respons, hvilken type annonce der giver god feedback og læse anmeldelserne af mig og se hvilken type service der får fyrene til at komme igen hos mig (nøjagtig som jeg selv researchede den slags inden jeg startede med det her) pointen er - hvis man ikke har det som man vil have det.. så kan man pakke sin misundelse et vist sted hen for det er komplet ubrugeligt... men til gengæld kan man se hvad det er for ændringer der skal til ifht de fejl man selv laver... flere kunder = ny taktik jeg har fået go fin succes synes jeg selv... nogen vil mene jeg har for lidt kunder, andre at jeg har for mange... men uanset hvad - så kan de se hvad der virker for mig.. og hvis de er misundelige kan de kopiere det jeg gør og hvis de er glade på mine vegne.. så er det nok fordi de gør det der virker for dem på den måde er det da positivt for pigerne.... det har ALDRIG skadet nogen at være åbne om hvad der virker for dem... der er så rigeligt med kunder til os alle, så jeg skal med glæde dele hvad der virker for mig... for kan det virke for andre er det jo super indput... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg