Hop til indhold

Recommended Posts

Er kommet tilbage fra en arbejdsuge i Østrig. Og her havde jeg det umådelig held at støde på en amatør GP.

Jeg var ved at købe nogle drikkevare i en lille supermarked og så jeg en lille (ca. 165cm) mørk ung dame stå bagved mig. Efter et stille smile tænkte jeg at jeg nok lige skulle sige hej til hende. Så da hendes få vare var blevet scannet sagde jeg at jeg også ville betale for dem.   Så det var ikke svært at komme i snak med hende bagefter.  Hun sagde hun som tak kunne komme besøge mig på mit værelse, hvis jeg en dag havde tid. Og jeg måske kunne betale lidt ekstra hvis jeg ville. Jeg kunne se hvor det bar hen og sagde de kunne jeg sagtens. Og vi aftalte at hun kunne komme forbi et par dage senere.

Om torsdagen blev det tid og hun ankom til tiden, lidt forsigtig og genert. Jeg gav hende 300€ for 2 timer og så begynder vi at kysse blidt mens tøjet røg af. Hun faldt ned på knæ og begyndte at slikke heftigt. Hun var bestemt ikke pik-forskrækket og tror sagtens jeg kunne have kommet i mundet på hende. Men det ville være lidt synd at stoppe det hele der.

Så jeg fik lagt hende op på senge og begyndte at slikke hendes lækre fisse som lukke op som en pink rose. Jeg fik et godt kig på hendes krop. Forholdvis slank krop men med en lækker fyldig røv. Hun reagerede godt min tunge og klukkede let når jeg ramte hendes klit.

Efter en god slikketur, var det på tide med “lidt” penetration. Jeg havde nogle kondommer med selv, så på med et og blev hun lagt op på et bord på ryggen. Jeg maste pikken ind i hende stramme fisse, hvilket hun svarede på med et halv højt OHHHHH. Og så måtte jeg eller lige holde lidt igen med at pumpe, da jeg ellers ville have kommet. Så da jeg havde slappet af gik jeg i gang. Det blev til flere stillinger og hun var ikke stille af sig. Hun nød det hele. Undervejs fortale hun at jeg godt måtte stikke den op i røven. Så jeg fik hende op i doggy, og med lidt spyt fik den lirked ind i hende. Igen kom det lyd på hende. Jeg kunne mærke at det nok blev til sidste stilling. Så jeg begyndte slutspurten og begyndte at pumpe igennem. Hun tog godt i mod og da hun begyndte at skælve så kvitterede jeg med et hårdt stød hvor jeg kom. Jeg kørte lidt stille og roligt i et minuts tid efter, og lagde pludselig mærke til lidt hvidt der vædske der omringede hendes anus. Og fik min tanke bekræftet da jeg træk mig ud og så kondomet var sprunget. Heldigvis tog hun det som en champ og trak lidt på skuldrene og slikket min pik ren for sperm. Hun sagde at hun trods alt ikke kunne blive gravid i røven :lol:.

Vi lagde os ned og snakkede lidt og hun forklarede mig at hun har været i Østrig i et par år. Og hun lever et privat liv men engang i mellem tjener hun lidt penge på dette side hustle, men hun ikke har nogen annonce, for at beskytte privatlivet. Så jeg har gemt hendes kontakt til en anden god gang jeg kommer til Wien.  Så hvis man er på de kanter kan hun besøges

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den3.Bukkebruse skrev, for 3 timer siden:

Så hvis man er på de kanter kan hun besøges

Gælder det også for os brødre ? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...