Hop til indhold
T.Hansen47

Veronica - lækker ung Blondine.

Recommended Posts

ODENSENYHED 22-ÅRIGE icon_heart.png   icon_heart.png  
Veronika icon_heart.png  Blondine luksusmodel. Døgnåbent.
icon_phone.png   9180 4344    http://side6.dk/resultatside/?q=veronika

 

(Fyn)

 

Jeg ringede og bookede en tid med denne unge dame her i aften. Hun var sød at snakke med i telefonen, fint engelsk og et smil i stemmen :)

 

Hun ville have 1000 kr for 30 min med Dansk / fransk og kys. Det er i den dyre ende for mig, men trangen var stor og pigen lød rigtig sød, så vi aftalte jeg skulle komme kl. 20.00.

 

jeg var på forhånd sikker på hendes billeder var for gode til at være sande, men min fornemmelse sagde mig det var her jeg skulle hen idag :)

 

Hun er i en en lejlighed, muligvis med en veninde (  lige bag politigården i Odense Centrum ). Dejligt bekvemt når man kommer til byen med toget, max 10 min gåtur, og i aften var det rigtigt dejligt vejr.

 

Jeg skulle ringe kl. 19.40 og bekræftige jeg kom, men hun var klar og sagde jeg bare kunne komme med det samme hvis det passede mig. Det gjorde det. :)  Så fik jeg at vide hvor jeg kunne finde hende i boligkomplekset og gik op og ringede på.

 

En lækker 175 cm høj ung ( tror de 22 kan passe godt, men ikke en dag over 25 ) flot pige åbnede med et smil. Slank med gode former, men heldigvis ikke nede på 52 kg. En så høj pige må slet ikke veje så lidt. Skyder på ca 60 særdeles velpladserede kilo :)

 

Hun viser mig ind i bollerummet, der har et toilet / bad tilstødende. Vi klarede finanserne og hun sendte mig i bad. Jeg tager naturligvis altid bad før jeg besøger en pige, men ofte skal jeg ud på en længere vandre og togtur før jeg når frem til hende, så det bare så fedt når badefaciliteterne er i orden og man bliver opfordret til at bruge dem :)

 

Ude af badet, ind i køjen hvor den søde ligger klar. Og hun er alltså dejlig. Struttende ungpige boobs, dejlig faste lår og bagdel, god talje og helt nybarberet mis, ikke den mindste fornemmelse af sandpapir :)

 

Jeg forsøgte med et par kys, men fik den klassiske kind vendt til. Som jeg har nævnt i andre tråde er jeg ikke specielt hook på at snave, og jeg har ofte fået den reaktion fra piger når aldersforskellen er stor som den var idag. Jeg bliver ikke sur.....jeg har heller ikke lyst til at snave en dame på 75+.....hvilket jeg skulle hvis jeg ville matche den aldersforskel.

 

Men hendes hænder havde jo ikke stået stille, og kammeraten var blevet kampklar, så på med hætten og så gik hun igang med fransk.

Det kan hun godt finde ud af, og for ligesom at få lidt at distrahere mig selv med, så det hele ikke gik for hurtigt, fik jeg hende over i en 69'er.

Kan man sige et "Øvhul" er smukt ?

Veronicas kommer ihvertfald tæt på :)

 

Videre til missionær. Hun brugte ikke glidecreame, og var ikke helt blevet varmet nok op til at være naturlig våd, så da jeg ikke rigtig kunne komme til bunds smuttede jeg ned på nederste hylde og begyndte lidt tungearbejde igen. Efter et par minutter i selskab med hendes lækre bløde mis trak hun mig op og ville prøve igen. Nu var der intet friktionsproblem, og vi fik en heftig gang missionær, med god øjenkontakt og konstante krav om at støde hurtigere og hårdere. :)

 

Mine satans rygerlunger kunne ikke helt holde det vilde tempo, så jeg fik hende vendt om til doggystyle, hvor jeg så stille og roligt fik afsluttet til min egen og forhåbentligt også hendes store tilfredshed :)

 

Nu havde jeg så endelig tid til at ligge lidt med hende og puste ud, og få kikket ordentligt på hende. Som sagt er kroppen ungpige dejlig og skal have megen ros. Men hendes ansigt er også noget for sig. Hun er smuk på en stærk nordisk måde. Hun kunne ligne en håndboldpige fra de gamle dage. Blond og blåøjet og krævende og viljestærk. Måske en sexet skjoldmø fra den ny serie " Vikings ".

 

Og hun er aktiv i sengen, kan tage fra og be om mer :)

 

Hun har min bedste anbefaling på trods af de kys. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som altid en underholdende anmeldelse T.Hansen47 (nu 49?). Jeg føler mig fristet til at prøve hende, om ikke andet for at se om det er alderen der er årsagen til at hun ikke kysser  :oops:

 

Har du tænkt på om det kunne være rygningen og ikke alderen der var årsag til de manglende kys? I så fald kunne du slå 3 fluer med et smæk ved at holde op; 1. Råd til at besøge flere piger. 2. Flere kys. 3. Bedre kondition til at dyrke sex.  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snart 50, tiden flyver....

 

Har droppet smøgerne forlængst, og kan kun anbefale alle andre at gøre det samme. Åndenød er belastende:(

 

Men det tog mig altså 25 år at blive smart nok til at fatte det, og det har sat sine spor.

 

Hvis du er til en livlig smuk ung pige der har drøn på i sengen så går du altså ikke forgæves her :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er høj ung og smuk, Nok ikke helt så slank, ...

 

 

Passer billederne....ja og nej :)

 

Hun var heller ikke dullet op som model da jeg var på besøg.

 

Den slags gør jo en forskel, jeg fik hende mere naturlig og synes hun var en dejlig sporty ung pige mere end en sexy model.

 

Det der gjorde mest indtryk var jo nok hendes appetit og indlevelse :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Veronica er altså så dejlig :)

Jeg måtte lige et smut forbi i går aftes, til en halv times fornøjelse :)

Nu har jeg besøgt hende nogle gange, der er gensynsglæde og vi er blevet mere fortrolige.

Hun startede med at rockerdrille mig med at jeg pissefrøs. Det var slet ikke spor koldt mente hun. Efter Polske forhold er det sikkert rigtigt.

Et bad fik mig dog varmet op, og så ellers ind til den skønne :)

Hun beordrede mig op i sengen og begyndte at hygge om mig. Hun starter med lidt tungespil omkring brystvorterne, fortsætter nedad, jeg tror det vil ende med et blowjob men hun stopper lidt med tungen. Hun begynder at komme tættere på med hele kroppen, gnubber og gider sig mod pikken med små støn. Mine hænder står ikke stille, jeg nusse alt hvad jeg kan nå at få fat i, D.V.S. jeg nusser hende overalt. ;)

Endelig begynder hun på Superfransk, starter med bollerne og videre op. Det er vådt, superblidt og virkeligt dejligt. For min skyld kunne hun blive ved hele dagen :)

Efter lidt tid ender vi i en 69'er, så om på ryggen med hende og jeg slikker lidt mens hun vrider og vende sig, presser sine lækre lår om mit hoved og hendes fingre leger også med :)

På med gummi, op i Veronica, og så en gang blidt bolleri indtil jeg ikke kan holde til mere. Hun griber mig om bollerne med perfekt timing og jeg kommer så jeg ser stjerner :)

Veronica er altså så dejlig :)

Jeg siger det bare!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...