HansenDanmark 327 Skrevet lørdag klokken 13:54 https://annoncelight.dk/showad/433029 Fritliggende hus ved landevej så meget diskret. Bilen kan holde så den ikke kan ses Gina er meget lille med lavede bryster men jeg synes godt om det. Hun er måske 150/155 høj og meget slank. Hun er skøn og smilende og jeg følte mig velmodtaget. Fin opvarmning med kys og BJ uden. Alt i en fin oplevelse som jeg godt vil gentage 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet lørdag klokken 15:43 Tak for anmeldelsen. Hvordan var de sproglige evner hos Gina? Snakkede hun ok engelsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet lørdag klokken 19:36 Så du også rose ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 327 Skrevet lørdag klokken 20:20 @Elprebsi Jeg spurgte ikke ret meget men hun forstod hvad jeg sagde. Så jeg tænker hun forstår noget @Sydjysk Grisling nej, desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keano 0 Skrevet for 16 timer siden Godaften alle sammen, Har forsøgt at kontakte Gina i Aabenraa i dag. Men har ikke fået svar. Nogen som ved om hun fortsat er der? Benytter taletidskort. Kan det være et problem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet for 11 timer siden Hun svarede mig med priser tidligere i dag. Desværre skete der lidt privat ved mig, så jeg ikke kom afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denstoreokse 103 Skrevet for 3 timer siden Fin anmeldelse. Dog kunne jeg godt tænke mig at vide om du/nogen har haft en lille bitte mini mistanke om at hun tidligere kunne have været en “mand”? Grunden til at jeg spørger er da jeg oftest møder en thai (hvor ansigtet ikke kan ses på billedet), så kan man se de mandlige træk i ansigtet. Om jeg selv har prøvet én uden at vide det, er et godt spørgsmål. Håber ikke mit spørgsmål virker for nedladende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg