HansenDanmark 352 Skrevet 19. Juli https://annoncelight.dk/showad/433029 Fritliggende hus ved landevej så meget diskret. Bilen kan holde så den ikke kan ses Gina er meget lille med lavede bryster men jeg synes godt om det. Hun er måske 150/155 høj og meget slank. Hun er skøn og smilende og jeg følte mig velmodtaget. Fin opvarmning med kys og BJ uden. Alt i en fin oplevelse som jeg godt vil gentage 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1830 Skrevet 19. Juli Tak for anmeldelsen. Hvordan var de sproglige evner hos Gina? Snakkede hun ok engelsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 352 Skrevet 19. Juli @Elprebsi Jeg spurgte ikke ret meget men hun forstod hvad jeg sagde. Så jeg tænker hun forstår noget @Sydjysk Grisling nej, desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keano 0 Skrevet 20. Juli Godaften alle sammen, Har forsøgt at kontakte Gina i Aabenraa i dag. Men har ikke fået svar. Nogen som ved om hun fortsat er der? Benytter taletidskort. Kan det være et problem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1830 Skrevet 20. Juli Hun svarede mig med priser tidligere i dag. Desværre skete der lidt privat ved mig, så jeg ikke kom afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denstoreokse 115 Skrevet 21. Juli Fin anmeldelse. Dog kunne jeg godt tænke mig at vide om du/nogen har haft en lille bitte mini mistanke om at hun tidligere kunne have været en “mand”? Grunden til at jeg spørger er da jeg oftest møder en thai (hvor ansigtet ikke kan ses på billedet), så kan man se de mandlige træk i ansigtet. Om jeg selv har prøvet én uden at vide det, er et godt spørgsmål. Håber ikke mit spørgsmål virker for nedladende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 352 Skrevet 21. Juli @Denstoreokse Jeg havde overhovedet ikke den tanke og ud fra hvor lille og spinkel hun er tvivler jeg på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denstoreokse 115 Skrevet 22. Juli Det kan godt være at folk bliver lidt sure nu, men jeg lavede en aftale med Gina og mødte op. Jeg valgte at gå igen og sagde som undskyldning at jeg var nød til at smutte igen. Baggrunden for dette valg var hendes udseende. Hun havde en dejlig krop, men begyndte at blive i tvivl om køn da jeg så hendes ansigt, måden hun gik på, fødder og hænder samt hendes stemme. Er sikker på oplevelsen ville være rigtig god, men kunne ikke lade vær med at tænke på om hvorvidt hun var oprindelig mand eller ej. Ved godt at det nok kunne være dårlig stil fra min side, men sagde høfligt fra farvel til hende igen, selvom hun jo måske havde brugt tid på at forberede sig på mit besøg. Og det er trods alle de god anmeldelser om hende. Overtænker jeg? Ja måske. Dog synes jeg også at jeg nogle gange kan spotte det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 49 Skrevet 9. August (edited) Snart tilbage til Nordjylland Redigeret 9. August af Dc0306 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg