Hop til indhold

Malai Massage Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen som hved hvad der blev af massøren fra Malai Massage?

Hun kunne finde ud af at give en god og hård massage.

Skrevet

Malai - nålen i Aalborgs høstak - Anmeldelser af thaimassage og thaipiger i Jylland - Eroguide.dk

Vil lige hive denne tråd frem igen (primært pga. den sidste kommentar fra Møgsvinet) ... Jeg er kørt forbi et par gange her på det seneste, sidste gang i forgårs, og var inde forbi torvet og i Netto for 2-3 uger siden og kunne da ikke lige lade være med at parkere lidt fra Netto så jeg "naturligt" kom gående forbi butikken både til og fra Netto. Det så ud til at det omtalte lager af lys var væk, men der stod et par blomster udenfor butikken. Dog så det helt mørkt ud i butikken og der var trukket gardin for døren. Kunne ikke se nogen aktivitet i butikken, men hvis butikken var lukket så ville den vel ikke stadig være fyldt med inventar og have friske blomster stående udenfor ... Så tænker jeg nærmere den vil være tømt og der ville være et skilt i vinduet med "Til leje" eller "Til salg". Da jeg kørte forbi ude på vejen i forgårs så det ud til at være det samme ud fra hvad jeg kunne se ude fra vejen. Så her to år efter det sidste opslag i den linkede tråd ser det jo ud til at situationen stadig er den samme - det er min holdning til sted og ejer dog også ... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.