Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved godt, at det er et dumt spørgsmål i dette fora og jeg ved godt, at nogen mener jeg burde sættes i gummicelle, men jeg spørger alligevel.

Kender i en thai klinik, som KUN giver massage? 

Og inden I nu smækker døren til gummicellen efter mig, så vil jeg lige indskyde, at det skal bruges til en polterabend !! Det er ikke så heldigt, hvis nogen kommer til at spørge ham under brudevalsen "Var det godt at få den guffet af på din polterabend :) 

derfor KUN massage uden mulighed for tilkøb af happy ending eller mere :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Allerførst så vil jeg gerne lige sige, at jeg har været herinde før, under andre navne, men dette spørgsmål fik mig sgu lige lyst til at melde mig på igen :)

Du skal prøve at tjekke denne hjemmeside:

www.siamone-massage.dk

Jeg har været der nogle gange efterhånden, og det er 100 procent grønt og godt :) 

Der er et billede i starten af siden, hvor man kan se de 5 ansatte, og hende, som jeg især vil anbefale til jeres polterabend, er nummer 2 fra højre i bageste række. Hun hedder Muk, er et sted i 50’erne/60’erne, og hamrende dygtig til sit fag….

Brudgommen vil nok komme til at skrige lidt undervejs, men Hvad F…., :D

God fornøjelse! De svarer hurtigt ved booking på sms :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
anmelder skrev, for 4 timer siden:

Er det så .com ???

Nej, det er på instagram. Han prøvede at skrive navnet på insta-profilen.

Direktøren 50 skrev, for 4 timer siden:

Undskyld ikke dk

Du kan rette i dit indlæg inden for en time, så du ikke spammer.

anmelder skrev, for 16 timer siden:

en thai klinik, som KUN giver massage? 

I modsætning til Direktørens sted har jeg aldrig selv oplevet at blive tilbudt mere end massage, og én gang spurgte jeg faktisk efter en hånder og fik nej her: https://www.facebook.com/p/Seven-Seas-Massage-100060258262343/

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://juwellnessandspa.dk/&ved=2ahUKEwir6dSPnMmOAxUBXWwGHYfmJHoQFnoECGcQAQ&usg=AOvVaw0J05e2vZxO6pJ0WFAlTMaB

Ju er nok i den lidt dyre ende af massage priserne, men kvaliteten er bestemt også derefter.

Og så er der en meget smuk Thai kvinde for ungkarle og kigge på under massagen, det gør vel hellere ikke noget 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Lover Boy skrev, for 21 minutter siden:

Og så er der en meget smuk Thai kvinde

Jeg lægger mærke til, at billedet af hende er det samme som da jeg var forbi på dengang Lyngbyvej for 10 år siden. Hun må vel have forandret sig lidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad være med at afspore. Læs det trådstarters indlæg og se om du hjælper ham fremad med dit svar inden du skriver det.

Jonze skrev, for 18 timer siden:

synes det er lidt plus / minus. Det er ikke alle, der ved at

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...