nrusseby 0 Skrevet 17. Juli Hvis nogen foreslår dig at køre til Lindholm Søpark så havde jeg lige en meget dårlig oplevelse der. Pigen tog pengene og synes så at jeg godt kunne gå igen, jeg kunne jo bare ringe til politiet! Kan ikke anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1685 Skrevet 17. Juli Så ringede du vel til politiet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 229 Skrevet 17. Juli Måske du lige kunne smide et link så ville det hjælpe en del 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 19. Juli Hun var også aktiv for ca et år siden under andet navn og i samme område. Tror hun kaldte sig Kathy. Jeg lugtede lunten da jeg var lokket ud til et område i Nørresundby men kunne læse at andre blev snydt af hende. Og truet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjyder78 2 Skrevet 20. Juli Det lyder meget som hende, jeg faldt desværre i fælden sidste år, og blev truet af hendes anfons/fyr . Har siden anmeldt hendes annoncer hver gang jeg er stødt på dem . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 20. Juli Nordjyder78 skrev, for 24 minutter siden: Det lyder meget som hende, jeg faldt desværre i fælden sidste år, og blev truet af hendes anfons/fyr . Har siden anmeldt hendes annoncer hver gang jeg er stødt på dem . Hun havde utroligt nok en annonce på igen i nat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 878 Skrevet 20. Juli Det vil være en hjælp med et link eller navn.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttfreak 207 Skrevet 21. Juli Er hun dansk eller? Kom lige med lidt flere oplysninger... Udseende, alder, højde, vægt osv... Så vi "andre" ikke bliver snydt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 25. Juli Hun havde annonce på i går igen. Overskrift “Ung fræk studine klar på leg nu i aften ml 19-22” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttfreak 207 Skrevet 25. Juli Pj73 skrev, for 10 timer siden: Hun havde annonce på i går igen. Overskrift “Ung fræk studine klar på leg nu i aften ml 19-22” Er hun dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 25. Juli Buttfreak skrev, for 3 timer siden: Er hun dansk? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GLstodder 74 Skrevet 28. Juli (edited) Her er en annonce, som ser mistænkelig ud? - altså set i forhold til hvad der bliver skrevet ovenover. Er det samme svindel annoncør?? Min erfaring er, at annoncer på Annoncelight hvor annoncøren ikke oplyser et navn, kan være tegn på fusk - dvs falske billeder og andet løgn osv osv - vi kender det alle. Hvis en annonce ikke indeholder et navn, kan de besøgende som bliver snydt, have sværere ved at oprette en kritisk tråd her på Ero Guide, som andre kan søge og finde. Hvis en annonce ikke indeholder et navn - hvad skal man så søge på på Ero Guide? I det her tilfælde har jeg søgt på Nørresundby, men alligevel er min erfaring at hvis man opsøger kvinder som ikke oplyser et navn i deres Annoncelight annoncer, så er risikoen for at man bliver røvrendt væsentligt større. Og hvis man vil hævne sig ved at lave en kritisk omtale på Ero Guide, så er muligheden for at den kritiske omtale bliver fundet af andre væsentligt mindre. https://annoncelight.dk/showad/422318 Redigeret 28. Juli af GLstodder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg